Het is een licht streepje, maar ik zou zeker niet durven zeggen dat hij te licht is. Misschien is je innesteling wat later geweest of was je urine net niet geconcentreerd genoeg voor een dikkere streep. Ik hoop voor je dat hij mooi gaat oplopen!
Ik ben pas 6/7 (denk 7) dpo en ik kon me niet weerhouden te testen.. stom hé?! Is dit een voorgedrukte streepje of zit het in mijn hoofd of is dit echt iets?
Ik zie niks! En er zijn nu veel testen die vals positief aangeven dus ik zou doortesten als ik jou was. 7dpo ook wel echt erg vroeg!
Ik zie wat je bedoelt maar deze lijntjes geeft easy@home eigenlijk altijd wel. Even doortesten is echt te vroeg ook
Ik kan die van mij wel zoeken waarop ik ook die lijntjes had en nog duidelijker zelfs toen ik niet zwanger was. Laatste tijd lijken ze wat slechter te zijn want ik zie dit zo vaak helaas. Wie weet!! Ik duim mee voor je ❤️
Was er al bang voor, heb er nog een gedaan net en precies t zelfde streepje. Wil het gewoon zo graag.. in november was ik er bijna. bedankt voor het meekijken weer. ♡♡
Ik ben ook benieuwd of deze er binnen 5 minuten stond! Dan is het naar mijn idee geen indrooglijntje.
nee deze stond er niet binnen 5 minuten, denk zeker wel 8 a 10 minuten. Het duurde even voordat de test goed wit was.
Ik heb elke maand zoveel kleine klachten, ik maakte mezelf steeds helemaal gek. Daarom dacht ik nu op 10 dpo maar even testen dan is het ook weer uit mijn hoofd. En nu ineens een tweede streep