Oei meid, 6-7 dpo is veel te vroeg . Wat je daar ziet op de test is de voorgedrukte waar de test streep hoort te komen maar dat is geen streep als in een positieve test. Ik zou over een paar dagen weer opnieuw testen, hopelijk krijg je een mooie positieve test! Succes .
Qua oploop is het een beetje moeilijk voor mij om te beoordelen. Gezien de ene test echt opgedroogd is en de andere niet. Maar wat ik wel kan zeggen is dat jouw streepje voor 14 dpo er wel goed uitziet. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Dankjewel! Zojuist HCG uitslag vandaag ontvangen. Hcg waarde is 70, bij mijn zoontje was het 135. Moet ik mij zorgen maken? Wij zijn overigens zwanger geraakt door IUI in België. Ik kreeg het idee dat ze de waarde te laag vond en ze gaf al aan dat ik over een week weer bloed moet prikken.
Hai dames Vraagje, m'n ovulatietesten liepen op. Uiteindelijk een bijna positieve ovulatietest 4 mei.(zie foto1) Vervolgens liepen ze weer af. Foto 2 heb ik ze op een rijtje gezet. De blauwe en 1 daarboven is van 4mei. Deze kan ik nog niet als positief beschouwen toch? Overigens 6 mei krampen en gevoelige borsten. Vandaag weer minder. De onderste test is van vandaag.
Oke. En hoevaak per dag test jij met ovu testen? Kijk als je 1 x per dag test kan het zomaar zijn dat je de piek mist!
4mei 2x en 5 mei ook 2 x maar heb er maar 1 opgeplakt hihi. Frustrerende is dat ik 2 en 3mei slijmerige afscheiding had..en 4 mei dus deze test. Daarom vind ik t ook zo raar dat ie niet écht knalt.. ik weet dat m'n testen kunnen knallen namelijk.. zucht.
Je kunt al een week voor je eisprong slijmverlies hebben. Ik zou dus gewoon door testen! Met welke urine van de dag test je?
In België hanteren ze 100 als goede waarde op 14 dpo als je daaronder zit dan zijn ze nog wat voorzichtiger, met 70 maak je echt nog prima kans als het na paar dagen goed verdubbeld is. Hopelijk is dat bij jou.
Hi allemaal, Hier veel onzekerheid. Positieve testen, maar zijn ze niet veel te licht? Ik ben vandaag (vrijdag) 14dpo na een terugplaatsing, de bovenste 2 zijn vroege testen (10miu/ml) van Sensitest en de onderste van vandaag is een Kruidvat '2 voor €5'. Ze lieten alledrie binnen de afleestijd een streepje zien met roze. Wie kan van jullie had er ook zulke lichte testen en is het goed gekomen?