Ik had wel al dat schermpje eraf gehaald, dat weerkaatst ook altijd zo… Ben een tijdje niet meer op het forum geweest, maar wat zie ik?! Wat een supergoed nieuws!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ❤️
Vandaag 10 dagen na ovitrelle.. de vorige keer dat ik dit traject volgde had op 10 dagen na ovitrelle altijd al een spier witte test. Nu staat er voor mijn idee toch nog een behoorlijke duidelijke lijn. Is dit echt nog de ovitrelle of misschien toch het begin van iets heel kleins ? Wat denken jullie ? Ik weet dat ik nog vroeg ben en er alleen achterkom door verder te testen. Maar even benieuwd of jullie denken of dit echt nog ovitrelle is. https://we.tl/t-6e1M3btzVw
Het kan nog ovitrelle zijn, maar kan net zo goed eigen hcg zijn. Als ie morgen is opgelopen dan heb je zekerheid. Spannend hoor, ik zal duimen voor je
Weet even niet of ik nu blij moet zijn of janken. Ben echt helemaal in shock dat het dus echt zo is. We waren niet van plan om nog zwanger te raken, de reden dat ik getest had is omdat we een ongelukje hebben gehad en ik al enkele dagen ijskoude handen had. Manlief is in ontkenningafase en ik ben echt even de kluts kwijt
Kan echt nog wel ovitrelle zijn maar als hij over 2 dagen goed is opgelopen dan is het eigen hcg! Spannend!
Oei.... ik lees ongelukje. West niet of ik je voorzichtig moet feliciteren of beter moet hopen op toch een foute test.
Een foute test ga ik eerlijk gezegd niet vanuit, aangezien die van vandaag duidelijker is dan gister, daarnaast kwam de streep ook al sneller tevoorschijn. Ik weet echt even met mezelf geen raad, met 3 kinderen dachten wij wel compleet te zijn (waarvan de laatste een ongepland wonder was, maar niet ongewenst. Eerste 2 via mmm kunnen krijgen en de 3e was een spontaan wonder wat we nooit verwacht hadden) Qua ruimte zitten we al heel krap en vrijwel geen opties om te verbouwen oid. Ook mentaal vind ik dit wel een dingetje. We zullen hierover samen goed in gesprek moeten wat we nu willen. Abortus is voor mij eigenlijk nooit een optie geweest omdat ik zo hard voor de 2 oudsten heb geknokt, maar die gedachten spoken nu wel door mijn hoofd. Ik weet echt niet of ik het wel aankan met 4 kinderen
Aaah wat een emoties zal je nu hebben zeg Is het anders een idee een overtijdsbehandeling te nemen? Je zit nog voor je nod blijkbaar.
Je wilt niet weten hoe ik me nu voel. Bang, verdrietig, boos, verward. Ik wil ook niet te overhaast een beslissing nemen nu ik zo verward ben, wil ook niemand voor de kop stoten met abortus oid, ik weet hoe “gemeen” dat over kan komen door mijn mmm geschiedenis. Ene kant denk ik “het moet zo snel mogelijk weg” en aan de andere kant denk ik “ik heb zo hard geknokt voor nummer 1 en 2, de 3e was een wonder en deze wilt er ook graag bijkomen” Pfff het is echt zo moeilijk. Ook nooit verwacht dat dit zo in mijn leven nog zou gebeuren en ik voor zo’n lastig dilemma zou komen te staan. Nod is wrs zaterdag, dus niet echt heel veel tijd om rustig na te kunnen denken.
Wat zegt je man? En ik snap je abortus standpunt helemaal, vooral vanuit de mmm gezien. Maar als je alles hebt gedaan om de zwangerschap tegen te gaan, dan zou een abortus in je hoofd ook niet zo zwaar mogen aanvoelen denk ik/hoop ik. Tot 16 dagen na nod wordt het een overtijdbehandeling genoemt, daarna valt het onder abortus. Persoonlijk vind ik overtijdbehandeling minder hard klinken en mogelijk als je het in je hoofd ook zo noemt, het makkelijker/gemoedelijker is een besluit te nemen. Idd doe niks overhaast .. pro's en con's. Veel praten, alle scenario's. Heel veel sterkte met hier uit komen *knuffel emoji*
Dankjewel voor deze lieve woorden ❤️ Mijn man denkt overal heel makkelijk over. Hij zegt dingen zoals “misschien gaat het weer vroeg mis” (aangezien ik al meerdere miskramen en biochemische zwangerschappen heb gehad in het verleden) En hij zegt ook net zo makkelijk “en anders dan hoeft het er nog niet te komen” Ik vind dat zo kort door de bocht en emotieloos Ik voel al vanalles trekken in mn buik en ben vannacht huilend in slaap gevallen met m’n hand op mn buik. Als het tot 16 dagen erna nog overtijdsbehandeling genoemd wordt dan klinkt dat wel wat vriendelijker en minder drastisch, maar mezelf kennende ga ik mezelf allerlei verwijten maken, ongeacht welke keus ik ga maken.
Sorry lieverd, ik had geen idee wat de situatie was toen ik zo enthousiast reageerde. Ik snap je gevoel helemaal. Ook vanuit je mmm standpunt. Maar zoals RoGiJuLi zegt, je hebt er alles aan gedaan om het te voorkomen. En het is ook niet dat je 'makkelijk' over weghalen denkt. Misschien is het een optie om met het fiom te praten? Hele dikke knuffel voor jou ❤️