Cb geeft nu idd zwanger aan. Ik heb zojuist naar de huisarts gebeld. Maandag langskomen om alles te bespreken en evt medicatie te krijgen. Ik vind het nog steeds heel moeilijk, pijnlijk en extreem verdrietig, maar ik denk echt dat ik mentaal en lichamelijk een nieuwe zwangerschap en kind niet aankan. Zoals sommigen van jullie misschien nog wel weten heb ik nogal zware zwangerschappen gehad en ik probeer ook te denken aan de andere 3 kinderen, wat voor impact dat op hun heeft als er wel een kindje bij zou komen. Ook qua ruimte zitten we nogal krap en zonder echte opties om ruimte te maken. Ik heb nog een heel weekend om alles op een rij te zetten en een definitieve keus te maken, maar ik denk dat het de juiste keus gaat zijn voor ons, al is het wel met heel veel verdriet
Hee! Even een vraagje; ik had vandaag deze 2 testen gedaan op 9/10 dpo. Ik had van beide testen nog 1 liggen. Nu vraag ik me af welke ik het beste kan kopen om hopelijk een mooie oploop te kunnen zien. Action Early is een stukje onduidelijker dan Sensitest. Wat zouden jullie adviseren? En zijn die goeie testen? Alvast bedankt
Hoi dames, zouden jullie misschien mee kunnen kijken? Vandaag 5 dagen na een terugplaatsing van een 5 daags embryo dus 10DPO. Al verschillende testen gedaan vandaag (ik weet het, is niet slim) allemaal met een licht streepje. Vanmorgen als laatste de Action early gedaan, zie hieronder binnen de afleestijd. Zouden jullie dit al als positief beschouwen (op dit moment dan, ik weet dat er nog veel mis kan gaan)? Vanaf nu ga ik alleen maar met de Action early testen om te kijken of er oploop is.
Dank jullie wel voor jullie reacties!❤️ Het heeft mij het vertrouwen gegeven om een CB ultra vroeg te halen en zie hier het resultaat. Ik kan het helemaal nog niet geloven en we moeten eerst de oploop afwachten. Maar wow, dit is echt al meer dan waar ik vandaag op durfde te hopen. Ik ga nu proberen om er maar een beetje van te genieten. @Narcisje geen trigger gebruikt.