De gewone action testen slaan positief uit bij een hcg boven de 25. Stel dat je termijn klopt is dit dus een prima test want je zit nog ruim voor je NOD. Het kan natuurlijk ook zijn dat je nu pas 10 of 11 dpo bent want je weet niet precies wanneer je eisprong was.. dus voor nu lijkt het er prima uit te zien en ik zou over 2 dagen weer testen om goed oploop te kunnen zien
Aha vandaar ja had vorige maand dat het heel vroeg mis ging waardoor ik nu niet precies eigelijk weet hoever ik ben . Ik ga dan weer morgen testen en dan kijken hoe de oploop is blijft spannend
Dankjewel lieverd ❤️ Het begint eigenlijk nu pas een beetje te landen, maar sinds gisteravond voel ik me alsof er een last van mijn schouders is gevallen. Heel spannend allemaal weer…
1x lichtere test zegt nog niet zoveel, maar ik snap je gevoel nu. Ik duim dat hij morgen weer duidelijker is.
Voelt alsof dit karma is…. Heb ook geen testen meer in huis nu, ik denk dat ik maar een paar dagen alles loslaat en misschien volgende week een nieuw doosje haal als er dan geen bloed is…