Bij mij ging het ook 2x zo helaas werd dit ook 2x een miskraam... Ik hoop dat dit voor jou anders is.. Vreselijk dit wachten met hoop en vrees..
Ben Heb je een foto van de test na 10 minuten? Soms heeft een test meer tijd nodig om te kleuren is mijn ervaring...
Nou … ik weet het niet … als je eigenlijk pas 8/9 dpo bent ipv 12 bij de eerste vind ik het niet eens per se gekke oploop. Deze testen vind ik namelijk niet altijd even mooi oplopen. Nog even onzekerheid ben ik bang .. ben niet overtuigd maar durf ook niet gelijk te zeggen zit niet goed
Oef, de oploop is niet wat je zou verwachten. Ik vermoed dat het een biochemische zwangerschap is helaas.
Ja zag het, maar wie zegt dat dat een gegeven is … heb al zo vaak gezien dat iemand hier zei zoveel dpo en dat het toch meerdere dagen terug werd gezet en prima zwangerschap was. In dit geval zou ik dan nu binnen 2-3 dagen wel echt een dikke streep verwachten ..
Als je werkt met ovulatietesten, mag je er vanuit gaan dat het aantal dpo klopt. Ik ga er dan ook vanuit dat ts hiermee gewerkt heeft (anders weet je niet stellig het aantal dpo). In jouw voorbeeld is men er dan vaak niet zeker van en denkt een x-aantal dpo te zijn, wat dan idd soms wat afwijkt. Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor
Hallo allemaal! Zien jullie ook wat ik zie? Ik ben nu 9 dpo (veel te vroeg haha) maar ik lijk toch echt een tuurstreepje te zien..
Nu 10 dpo.. is het streepje donkerder of verbeeld ik het me? De bovenste is van vandaag (eerste urine)
Willen jullie even met me meekijken? Nu 11dpo en ik twijfel een beetje over de oploop van vandaag. Nu is het nog heel vroeg, en de test van vandaag was om 5u na al een keer eerder naar de wc te zijn geweest midden in de nacht.. dus misschien ook gewoon minder geconcentreerd?
Dankjewel voor het meekijken!! Voel me zo onzeker, de laatste zwangerschap werd helaas een miskraam rond de 12 weken. Heb al een tweeling van 4 jaar en die streepjes waren toen direct duidelijk op 10 dpo
dit lijkt een beetje op mijn oploop (zie foto’s hierboven), ik zie wel duidelijk verschil op de testen! Het verdubbeld ook elke 48 uur toch?
Klopt, iedere 48-72 uur! Dus ik maak me waarschijnlijk ook onterecht zorgen, maar ik ben zó bang dat het misgaat.. Miskramen komen ook nog eens in de familie voor dus ugh. Maar goed, stress hebben gaat niks helpen, en als jij hetzelfde hebt voelt dat al ietsje fijner
Update: Nou zit nu op 11/12 dpo.. had vanmorgen een positieve Clear blue digital, maar toen ik net naar de wc ging zag ik dat mijn afscheiding heel lichtbruin van kleur was.. heb daarnaast ook lage rugkrampen.. ben benieuwd of het mijn menstruatie is of een innestelingsbloeding… het streepje op de action early test was vandaag gelijk aan gisteren (10/11 dpo), volgens de flo app zou mijn menstruatie dinsdag moeten beginnen