Hi allemaal, M’n vriend en ik zijn vandaag 11 jaar samen en dat hebben we even gevierd vanmorgen Ik dacht daarna, ik doe even een ovulatie test want een 3e kindje is zeker welkom. Is deze nou positief? Heb er voor de zekerheid nog een gedaan, dacht misschien klopt ie niet of zo. Ik ben er alweer een paar jaar uit haha.. Zit nu denk ik op cd 12 ongeveer? Niet echt bijgehouden zijn ook niet heel actief aan het proberen
Zal hem ook hier even posten, hopelijk hebben meer mensen hier ervaring mee. Ik ben nu 13 dpo, heb 11 december een iui behandeling gehad. Ik vind de testen (sensitest early) erg licht, zijn van gisteravond en vanochtend. Wie had ook een lichte test en kan dit nog goed komen?
Ik zou nog niet hoop verliezen hoor. Innestelling kan 11/12 dpo hebben plaatsgevonden. De testen zijn kort achter elkaar gemaakt, als je morgen ochtend of nog beter overmorgen weer test en dan geen oploop ziet zou ik mij pas zorgen gaan maken. In het begin was ik ook erg onzeker omdat ik eigenlijk teveel testte en dus weinig oploop zag, maar toen ik me echt hielt aan de 48 uur tussen testen zag ik een hele mooie oploop. Voor nu ben je gewoon zwanger
Dankjewel! Net deze test gedaan, helaas bij het afvegen alweer oud bloed gezien. Morgen is mijn NOD, ik denk dat de vreugde van korte duur was helaas.
Helaas vandaag alweer een lichtere test en bruinverlies dus denk dat het niet goed is. Ik heb ook even gemaild en mag morgen pas met utro stoppen als de test negatief is.
Als er nu 2-3 staat, heb ik zeker nog wel hoop voor je! Hopelijk is het echt alleen oud bloed. Spannende tijden..
Hoi allemaal.. Willen jullie alsjeblieft weer even met mij mee turen ? Ik lijk echt iets te zien, benieuwd of jullie het ook zien.. https://we.tl/t-TTZkBWRxbA
Hoi allemaal, Momenteel zit ik in een ivf traject. Op 15 december heb ik Gonasi 5000 gespoten, op 17 december de punctie en op 20 dec een terugplaatsing. Zojuist heb ik een action early test gedaan. Ik denk niet dat het lijntje nog van de Gonasi kan zijn? Wat vinden jullie van het streepje? Donker genoeg? Foto is binnen vijf minuten gemaakt. Dankjulliewel!
Ben niet bekend met Gonasi, maar 15 december is wel al een tijd terug, dus ik denk dat we je mogen feliciteren! En kijkend naar je handtekening is het jullie nog een beetje extra heeel erg gegund! Hopelijk mag je in september een prachtig 2e kindje verwelkomen ❤️
Ah bedankt voor je lieve reactie! Helaas is de test erg afgelopen vandaag en zullen we toch nog weer meer geduld moeten opbrengen..
Lastig … 14-15 dagen erna kan nog klein restje gonasi zijn. Zit niks anders op dan afwachten helaas. Hoop dat hij komende dagen mooi oploopt. Test eens in de middag ipv ochtend, kan veel verschil maken
Heb je nu in de ochtend getest of ook in de middag? Elke keer rond zelfde tijd testen… ik testte in de ochtend altijd veel lichter dan in de middag. Hoop dat hij toch weer oploopt!
Ai ik hoop dat het ligt aan de concentratie van de urine of het tijdstip van testen. Ga je morgen nog een test doen?
Heb gisteren en vandaag om dezelfde tijd getest, met dezelfde test van de action. Denk echt te vroeg gejuicht… bedankt voor jullie medeleven! Heb de testjes bijgevoegd.