Dankjewel GabrielaH! Fijn om dit te horen, doet me enorm goed. Ik heb me nog niet ingeschreven, dus goed dat je dat zegt! Nam aan dat het veelste vroeg zou zijn
Nee, is precies op tijd, lekker eentje dichtbij jou in de buurt zoeken Je zou dan niet gelijk een echo krijgen want zo vroeg kunnen ze niet echt iets zien. Gezien dit je eerste Zwangerschap is en (vermoedelijk) geen andere medische redenen voor een vroege echo zou jij de eerste echo rond de 10 a 11 weken krijgen wat dan de termijn echo is. Maar sommige verloskundige praktijken bieden, tegen betaling, een vroege echo aan rond de 7 weken. Dus je zou ook kunnen navragen voor die mogelijkheid. Had ook gelezen dat sommige dit ‘standaard ‘ doen tegenwoordig zonder extra betaling , maar voor dat is het handig om op de website zelf te kijken of morgen te vragen aan de telefoon.
Ik wist echt niet hoeveel weken hahah. Fijn om dit te horen! Het grappige is ben zelf (basis)arts maar tijdens mij coschap gyn begreep ik die weken ook echt nooit . Mijn laatste menstruatie was 1 april, ik heb volgens mij 15 april mijn ovulatie gehad en mijn cycluslengte is 26-28 dagen. Als ik het bereken kom ik op 2 weken en 6 dagen Gelukkig heb ik nooit de ambitie gehad om gynaecoloog te worden hahaha.
Nee ik heb gelukkig geen medische VG waarvoor een vroege echo is geïndiceerd Ik ga even kijken, zou het wel leuk vinden als het al rond de 7 weken kan! Nogmaals bedankt voor het meedenken.
Je lh piek was op 21 april, dat maakt 23 april je eisprong. Vanaf daar tellend zitten we nu op 12 dagen na eisprong En dus 3+5 wkn.
Hi dames! Hoop dat m’n vraag hier op z’n plaats is! Hebben jullie tips voor wat de beste (enigszins goedkope) ovulatietesten zijn? Hier eindelijk weer een menstruatie gehad na de bevalling (bijna een jaar geleden) maar het duurde maar 1 dag. Ik twijfel of er een ovulatie is geweest, dus ik wil toch weer gaan testen. Ik lees overal over slechte testen, dus help! Hiervoor testte ik vaak met clearblue maar die zijn belachelijk duur…
Ovulatie testen van de action zijn goed , 5 voor 2,50€ . Femometer merk ovulatie testen zijn ook goed , 50 stuks voor 20€ via bol.com. De easy@home ovulatie testen zijn ook wel goed maar de zwangerschapstesten zijn minder te vertrouwen. Easy@home ovulatie test , 50 stuks voor 18€ via Amazon.
Thanks! Ik ga die van Femometer denk ik bestellen, die zien er wel handig uit. Zijn de zwangerschapstesten daarvan ook goed? Niet dat ik verwacht die snel nodig te hebben, maar ik ga ze toch wel gebruiken
Oh my je hebt helemaal gelijk Ik heb even terug gezocht en mijn LH piek was inderdaad op 21 april. Ik ben dus DPO 12 ipv 13 Wat erg dit hahaha, maar dan is die streep van vandaag idd heel mooi
Nee ziet er netjes uit. Eerste zwangerschap dus ook totaal geen reden om zo angstig te zijn voor een miskraam. Het gaat vaker goed dan fout
Zien jullie iets? Ik denk een tuurstreepje te zien (foto binnen afleestijd genomen). Ik denk nu op 6/7 dpo te zitten.
Vandaag 14dpo! Bovenste test is van gisteren onderste van vandaag. Wat vinden jullie ervan? Duidelijke oploop of niet?
6-7 dpo is veel te vroeg om te testen. Het eitje is mogelijk nog niet eens ingenesteld. Probeer het over 4/5 dagen nog eens