Ik had dit ook meerdere keren deze zwangerschap en ben niet meer met de 1e urine gaan testen. Onzekerheid ♡ maar je bent zwanger!
Oh wat fijn! Ze lopen mooi op. Gefeliciteerd! Nu lekker van proberen te genieten ♥️ Ga je ook meeschrijven in het uitgerekend november clubje?
Vandaag rond 10 dpo. Vorige maand biochemische zwangerschap. Dus ergens wel bang… Hieronder mn test van vanmorgen
Ik zie een streepje! Hoe zeker ben je van je ovulatie? En weet je wanneer die was? Misschien ben je iets minder ver dan je denkt, dan is het een prima streepje. Spannend
Dankjulliewel❤️ @Girly24 @GezelligZwangerWorden Ik ben gewoon helemaal verbaast. Al 4,5 jasr bezig en die tijd 2 keer zwanger geworden wat mis ging. Nu ineens 2 maanden op rij een positieve test. Ben helemaal in shock gewoon.
Snap ik heel goed!! Wonderen gebeuren, blijf hoop houden! Ik zat ruim 2 jaar in een traject en wilde toen met een nieuwe punctie starten, en je voelt het miss al aankomen haha ik werd spontaan zwanger! Ik zag wat spotting rond 11 DPO en wilde zh bellen dat ik ongesteld werd, was toen kei blij want ik kon toen eindelijk weer door, maar toch iets in mij zei ga even testen en toen positief getest! Terwijl ik al die tijd in een traject zat en alles werd gecontroleerd, en toen pats boem spontaan zwanger! Mijn dochtertje is in 2022 geboren. Dus wat ik wil zeggen wonderen bestaan echt!! Hoop zo voor je dat het blijft plakken! Mag je niet voor een vroege echo??
Wow wat bijzonder zeg. Echt een wondertje dus! Wij zaten ook te wachten op de laatste IUI voordat we zouden starten met IVF. Ik hoop zo dat deze blijft plakken en IVF niet nodig is. ❤️ Ja in verband met eerdere BBZ moet ik met 6 weken een echo on uit te sluiten dat het weer een bbz is. Laten we dat niet hopen.
Oh wat naar dat jij ook een BBZ hebt gehad.. ik ook op 11-01-2025.. Dit is me eerste cyclus na de operatie... Ik had nooit gedacht dat dit mij ook zou overkomen pff nu weet ik inmiddels dat verder testen niet veel zin heeft, alleen een echo! Ik duim nog meer voor je!!
Wauw wat bijzonder he! Gefeliciteerd! Net wanneer je eigenlijk al hebt opgegeven dat het spontaan nog gaat lukken.
Iemand weleens vals positief getest met de gewone Action testen? Mijn ongesteldheid bleef maar uit dus dan check ik het altijd even en nu ineens een streep! Ik zit nu op 45 dagen dus mijn menstruatie zou nu ergens moeten beginnen ga ik vanuit. Zou het geen knaltest moeten zijn dan? En mijn test van vanochtend is ineens een stuk lichter. de bijgevoegde testen zijn van gisteravond.