Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel ->40

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door GabrielaH, 11 mrt 2024.

1. MycaLynn

MycaLynn Lid

1 aug 2022
    39
    34
    18
    Vrouw
    Sorry voor de dubbele posts.
    Context: ongeveer 11dpo maar niet getest met ovulatie test dus kan wat schelden. Ik ben wel regelmatig dus zal aardig kloppen. Early test gedaan vanochtend maar niet met ochtendurine.

Twee testen gedaan en allebei een streep. Beetje een crap foto omdat ik in shock was.

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.794
    8.463
    113
    Vrouw
    Ziet er goed uit voor 11 dpo of evt iets korter

MycaLynn vindt dit leuk.
  3. Donna1993

Donna1993 Bekend lid

19 okt 2021
    721
    763
    93
    Vrouw
    Dit is inderdaad geen tuur streep meer, je bent zwanger:roflmao:. Mooie streep voor het termijn waar je in zit. Voorzichtig feliciteer ik je!:). Had je ook al symptomen van te voren?

MycaLynn vindt dit leuk.
  4. MycaLynn

MycaLynn Lid

1 aug 2022
    39
    34
    18
    Vrouw
    Vage dingetjes zoals krentenbrood dat niet meer smaakt terwijl ik dat normaal erg lekker vind. Maar dat is vooral achteraf. Ontzettend moe maar ik zit ook in een best turbulente periode dus ook dat was te verklaren.

Het testen kwam doordat ik m'n moeder aan de telefoon had en die het over iets onsmakelijks had en ik meteen ontzettend begon te kokhalzen.

Donna1993 vindt dit leuk.
  5. Sparkles

Sparkles Actief lid

30 mrt 2021
    224
    178
    43
    Vrouw
    #1905 Sparkles, 23 apr 2025 om 12:51
    Laatst bewerkt: 23 apr 2025 om 13:09
    Hoi hoi! Zien jullie hier ook een streep in? Ik had ook getest met een CB ultravroeg digitaal maar die zei niet zwanger maar lijk hierop toch echt wat te zien. Ben nu pas 8 dpo dus besef me dat dat erg vroeg is . Dit was binnen afleestijd. (Op de 2e foto heb ik de helderheid aangepast en vind ik ‘m nog duidelijker)

Bijgevoegde bestanden:

6. Miireii87

Miireii87 Actief lid

7 nov 2024
    453
    312
    63
    Vrouw
    Ik zie wel wat, maar ik vind hem niet roze. Ik hoop voor je dat hij oploopt de komende dagen!

Sparkles vindt dit leuk.
  7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind hem nog niet positief.
    Zo heb ik ze vaker gezien zonder dat er hcg zat.
    Hopelijk gaat hij wel oplopen.

Sparkles vindt dit leuk.
  8. Donna1993

Donna1993 Bekend lid

19 okt 2021
    721
    763
    93
    Vrouw
    Hier lastig te pijlen hoe m'n cyclus verloopt. Ik was op 28 maart ongesteld geworden, +- zou ik dan 12 of 13 april mijn vruchtbare periode hebben. Ovulatietesten bleven negatief, tot gisteravond... de linker is van gisteravond en de rechter van vanmorgen. In de app kom ik dan uit op dag 26. Had anders over 4 dagen normaliter ongesteld horen te worden, maar nu is de ovulatietest pas positiefo_O. Ik schat de kans klein om deze ronde zwanger te kunnen worden.

Bijgevoegde bestanden:

9. fily04

fily04 Nieuw lid

woensdag
    3
    1
    3
    Vrouw
    Ik zie wel een lichte streep, hoop voor je mee dat deze in de komende dagen duidelijk wordt!

Sparkles vindt dit leuk.
  10. fily04

fily04 Nieuw lid

woensdag
    3
    1
    3
    Vrouw
    En heb je een regelmatige of onregelmatige cyclus? Merk je een verschil in je afscheiding, want die verandert ook wel wat tijdens je ovulatie?

11. Donna1993

Donna1993 Bekend lid

19 okt 2021
    721
    763
    93
    Vrouw
    Ik ben bekend met onregelmatige cyclus. Dat we voor ons 1e kindje probeerde zat het vaak tussen de 30 en 40 dagen. Afscheiding leek wel wat waterig de afgelopen dagen. Ik heb nu geen idee wanneer ik mijn menstruatie weer kan verwachten of zou kunnen testen. Ik gok pas over 2 weken :oops:

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Gisteren was je piek.
    Als je vanavond nog even sex hebt, draaien de kansen nog op vollr toeren hoor :)

Grote kans pas over 2 weken je nod iov over 4 dagen :D

Donna1993 vindt dit leuk.
  13. Loma

Loma Lid

6 apr 2025
    25
    10
    3
    Vrouw
    Mijn laatste test (gisteren) was deze. Vandaag 2 witte vensters met testen, dus foutief. Vanavond nog eens proberen. Zit deze al tegen de piek aan of is hij dan donkerder? En wat als hij vanuit hier weer lichter wordt, betekend dat dan dat je geen eisprong hebt ?

Bijgevoegde bestanden:

14. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.794
    8.463
    113
    Vrouw
    Nee, deze is (nog lang) niet positief maar het kan ineens snel gaan. Jammer dat je test van vanochtend foutief was.

Als je test vanavond lichter is dan gisteren dan kan dat meerdere dingen betekenen. Mogelijk heb je je piek gemist en loopt het LH niveau af, of mogelijk ben je nog niet op je piek en moet je door blijven testen. Het zegt zeker niet dat je geen eisprong hebt maar met het doen van alleen ovulatietesten ga je nooit zeker weten of je echt een eisprong hebt gehad, ook niet als je wel een piek hebt gevonden. Temperaturen is dan een meer betrouwbare methode.

15. Donna1993

Donna1993 Bekend lid

19 okt 2021
    721
    763
    93
    Vrouw
    We hadden gisteravond en zondag sex. Ik ben nu te moe na een lange werkdag:D. Dan maar fingerscrossed wat we gaan beleven over twee weken:)

16. Loma

Loma Lid

6 apr 2025
    25
    10
    3
    Vrouw
    Temperaturen heb ik nooit gedaan. De test van vanavond is inderdaad weer lichter... terwijl ik volgens de app morgen de eisprong verwacht. Nu kan er naar mijn idee geen piek meer komen toch? Want hij gaat van iets donker naar licht.

Mocht het niet zo zijn, dan ga ik vanaf volgende maand temperaturen.

17. Donna1993

Donna1993 Bekend lid

19 okt 2021
    721
    763
    93
    Vrouw
    Je zou haast denken dat je LH piek misschien toch al is geweest? Ik ben zelf ook niet heel bekend met de action ovulatietesten qua betrouwbaarheid, twijfel soms ook of het bij mij ook klopt. De zwangerschapstesten zijn wel heel goed van hun lees ik veel terug.

Loma vindt dit leuk.
  18. Loma

Loma Lid

6 apr 2025
    25
    10
    3
    Vrouw
    Ja, volgens mij werken de testen van hun gewoon goed, denk ik ook. Ik heb nog een foto van gisteren...

Dus of piek al geweest of het zet toch niet door? Heel benieuwd hoe dat dan werkt? Uiteindelijk was het toch iets opgelopen deze maand, terwijl vorige maand helemaal wit bleef.

Bijgevoegde bestanden:

19. suusjb

suusjb Lid

8 jan 2023
    55
    13
    8
    Vrouw
    het zou natuurlijk kunnen dat je je piek hebt gemist door de foutieve testen, maar het is niet zo dat je LH perse oploopt tot de piek en daarna weer afloopt. En dus ook niet zo dat wanneer je testen lichter worden terwijl je nog geen piek hebt gezien, je de piek hebt gemist. Je LH waarde schommelt de hele cyclus door en je test kan dus ook ineens van heel licht naar positief schieten.

20. Girly24

Girly24 Bekend lid

30 aug 2024
    563
    275
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal

Waarschijnlijk 7 DPO vandaag.. nooit eerder met easy home getest

Is dit een valse test? Ik deed net andere testjes open maar zie dit niet aan de onderkant..

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina