@LieveMamaTrix: WOW! GE-WEL-DIGE foto in de draagboek. Vind het echt een onwijs mooie foto. @Onje: ook een hele mooie lieve foto! Zo onschuldig en lief. Iedereen heeft trouwens hele mooie foto's hihi!
Ik had geen in om de originele te zoeken dus maar even zo met dat hart er omheen Dit is met de jongste vorig jaar gemaakt. @Ts: Die eerste foto van de kleine en papa is echt mooi!
Wat lief, al die papa's! Hier zijn er ook veel meer foto's van vriendlief met Linnea dan van mij met Linnea! Hieronder een mooie van toen ze 10 dagen oud was. Ze kijken allebei zo gelukkig!
leuk topic! ik doe mee heb al prachtige foto's voorbij zien komen. Hier foto van hubby en de oudste die net paar uurtjes oud was. En foto op de OK toen dochterlief net 1min oud was(foto's zitten in andere volgorde zie ik nu...)
hier nog 1 setje foto's. 2jaar zit er tussen de 2 foto's maar beiden op dezelfde stoel bij mn schoonmoeder thuis
Wow, wat een mooie foto's! Blijft aandoenlijk, de mannen met de kleintjes Twee van mijn favoriete foto's: Op bovenstaande foto's is Robin 5 dagen oud.
Zo schattig, papa´s en hun kinderen 1e foto is het eerste flesje door papa gegeven, 2e foto is van afgelopen weekend
Foto met koninginnedag op het terras en eentje toen we een weekend je op center parcs waren Leuk topic!
Bekijk bijlage 331471 Trotse kersverse papa Ik heb hier alleen deze gelukte foto, papa staat altijd met de ogen dicht, hij kan net tegen de flits morgen even op de laptop kijken
Hier niet zo heel veel foto's van papa en zoon. Maar deze blijf ik mooi vinden (D. is hier 3 maand oud) Bekijk bijlage 331474 En op deze foto is D. 3 uurtjes oud. En de kersverse trotse papa, had D. al meer vast gehouden dan ikzelf Bekijk bijlage 331475 Vind het leuk om erbij te vermelden dat mijn man, ondanks dat hij zelf erg zenuwachtig en nerveus was om de kleine vast te houden (Hij was zo voorzichtig) Dat hij zelfs de zusters afsnouwden dat ze voorzichtig moesten doen of dat ze wel wisten wat ze deden haha