Ik kon niet kiezen tussen deze 2 foto's, dus ik plaats ze beide. Onze dochter is geboren op 15/06 maar heeft de eerste 2 weken op de IC gelegen en ligt nu op de medium care. Ze is een enorme vechter. Vorige week te horen gekregen dat ze het Larsen Syndroom heeft waardoor ze in extreme pijn is. Ze krijgt veel morfine, en is sindskort van de beademing af.
Geweldig topic zeg! Hier was ons meiske 1 maand oud vind het een super foto Op de 2e foto is ze 9 maanden Bekijk bijlage 337631 Bekijk bijlage 337633
Wat vreselijk Kruidnootje! Het zijn wel echt prachtige foto's van een stralende papa en een prachtige dochter! Ik hoop dat ze gauw van haar pijn af is!!!
@Kruidnootje... mooie foto's. Ik heb het syndroom opgezocht.... wat naar en wat zeldzaam. Ik wens jullie allemaal erg veel sterkte
Een foto van de eerste week, die twee lagen heerlijk te slapen! Wanneer papa eindelijk thuis is hebben ze samen altijd heel veel lol!!
Bekijk bijlage 337740 Dit blijft nog steeds 1 van mn leukste foto's .. Senn is hier rond de 3 maanden