verjaardagsfeest

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Snne, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Over 2 weken wordt mijn lieve kleine baby Jasper alweer 1 jaar!! Seriously... Waar is de tijd gebleven?? Ik ben inmiddels druk bezig met de voorbereidingen voor zijn verjaardagsfeest. Er komen waarschijnlijk zo'n 15 kids in de leeftijd van een paar maand tot een jaar of 9. Nou heeft Jasper nog niet zo heel veel speelgoed en wat hij heeft is babyspeelgoed... Weten jullie nog leuke dingetjes waar de kids zich mee kunnen vermaken? Wat leuk is om nog zelf te maken of eventueel niet te veel geld kost bij bijvoorbeeld een action?

Thnx alvast!!

2. wens2011

wens2011 Lid

13 feb 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het hangt natuurlijk een beetje van het weer af, en misschien ook of de kinderen buiten kunnen spelen (veilige straat of achtertuin). Ik had met de verjaardag van mijn zoontje stoepkrijt en bellenblaas gehaald. Was een groot succes! :)

Paar jaar geleden hadden wij een housewarming, had toen zelf nog geen kinderen, maar er kwamen wel een hoop kinderen mee. Het was prachtig weer die dag, echt warm, toen had ik waterpistooltjes en bellenblaas. Kinderen waren er goed zoet mee.

Als het weer tegenzit is het misschien wat lastiger....

3. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Waterballonnen :) maar dan moet iedereen daar wel mee om kunnen gaan anders heb je ruzie haha.

Stoepkrijt, touw om touwtje te springen, bellenblaas, twister, zwembad als het mooi weer is opzetten.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Oef, 15 kids, ik wens je heel veel succes! Wat een drukte... Wij spreiden het een beetje, 's ochtends een deel uitgenodigd en 's avonds de rest van de fam. 's Avonds willen we 't liefste rust zodat ze gewoon naar bed kunnen.

Wat mn dochter erg leuk vond vanaf 1,5 ongeveer waren houten blokken, duplo, autootjes, boekjes van bobbie, nijntje, voel boekje van nijntje op de boerderij, vormenstoof/huisje. Alles met wieltjes is ook erg leuk, auto's, treinen, loopwagen.

5. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Kids van 9 kunnen eventueel nog op een tablet/laptop, maar aan de andere kant kunnen die ook best wel stil zitten tijdens een verjaardag.
    Voor de kleinere kids idd bellenblaas, kleurplaten printen en hopelijk kunnen ze buiten spelen. Vaak zoeken kinderen elkaar toch wel op en verzinnen ze zelf spelletjes. Succes;)

6. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga idd maar stoepkrijt en bellenblaas halen goed idee! En het zijn wel 15 kids maar hun ouders zijn er ook dus ik ga er van uit dat die ook dus ik ben geen oppas :p nog andere leuke ideeën zoals stoepkrijt? :p

7. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Kleurplaten zijn ook een goed idee inderdaad! En ik hoop zo hard op mooi weer!!!! Anders hebben we echt een probleem zoveel mensen kunnen hier echt niet in huis haha we hebben nog wel een partytent achter de hand :)

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.258
    16.645
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Kinderen van 9 jaar zitten er echt niet meer braaf bij haha.
    Geef ze lekker een voetbal en dan vermaken ze zich echt wel.
    Vaak nemen ze zelf wel iets mee,Ipod oid.
    Zou me er niet druk over maken.Voor de jongere kinderen wat tekenpapier,viltstiften en knutseldingen en ze zijn zoet.

Deel Deze Pagina