Mijn poppedijn, lappenpop met lange armen en benen en een plastic hoofd, met een geel, groen, blauw geblokt teddystofje, ligt momenteel heerlijk bij mijn zoon in zijn armen. Zonder gaat hij niet slapen. Helaas was poppedijn in mijn tijd al aan elkaar genaaid aan alle kanten en is ze nu wel erg kwetsbaar aan het worden. Vorig jaar een replica voor hem gemaakt maar....die mag ook in bed maar erbij en niet ter vervanging van.....
Bekijk bijlage 301738 Dit is Ootie Hij is helaas niet meer in deze staat, ik heb alleen zijn twee oren nog in gebruik Mijn jongste heeft zelf ook een olifant, Otto, en soms pikt ze een oor van mij en schuift deze over het oor van Otto, dan zit ze met mijn oor te tutten haha Ik vind het wel lief, ze doet precies het zelfde "trucje" waarom het ook zo lekker is om met die oren te frutten. Heerlijk vind ik dat nog steeds. Tot ergernis van mijn man af en toe
mijn ribstoffen olifantje waar ik jarenlang mee duimde, tot dat ding echt uit elkaar viel van slijtage, dus ik heb hem ook niet meer, maar wat was ik er gek mee.