Bij mijn eerste was mijn buik al groot maar bij mijn tweede nog veel erger. Hier was ik nog 'maar' 36 weken. Ben uiteindelijk met 38+3 bevallen maar heb geen foto's van die periode. Dit is de laatste die we genomen hebben. Bekijk bijlage 151303
mooie buiken! Ik had ook snel een dikke buik,alleen mijn buik groeit hard, en was ook al erg snel te zien dus konden het niet stil houden haha Foto 24 weken:
en met 32 weken, daarna werd de zwangerschap mij echt te zwaar en had helemaal geen zin meer in foto's maken
Ik weet niet wat nou echt onder "extreem" valt maar iedereen vond me buik echt mega met 39 weken. Vooral omdat het bij mij alleen baby was en ik verder nog erg slank was. Dus bij deze een fototje dan maar.
dat hij hier dikker is dan bij de eerste is duidelijk . ik heb wel een foto gevonden van 36w van de eerste vind m zelf behoorlijk , jullie ??
Ik vind de mijne toch ook een plaatsje verdienen hier Dit is mijn buik op 21 weken! Zelfs mijn gyne verschiet van het formaat!
Mijn buik was aan het eind van de zwangerschap ook echt huge... wel een keer zo groot als bij Vigo Bekijk bijlage 151350
allemaal mooie buiken hoor mijn buik is nu met 36+4weken echt huge (heb ik nu ff geen foto van) het is echt prachtig zo een buik maar nu is ie vooral zwaar vind ik