foto's van extreme buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Escal: jaa, wat goed!!Gefeliciteerd!!!Erg leuk om te horen!!Geniet ervan!

2. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Escal: Meis, wat een geweldig nieuws! GEFELICITEERD!

3. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Whahahaha nee dat zou wat worden! Dat zijn vast geen mooie foto's als we onze darmen gaan laten zien ;) hihi

4. happymama

happymama Niet meer actief

even uppen

5. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Moooie buiken ! :D

Ik zou graag al een buikband willen (ook gezien mijn buikomvang en het feit dat ik er erg trots op ben), maar ben op dit moment nog maar 4w5d en natuurlijk nog de aanwezige kans dat het misgaat (tijd gaat zo langzaam). Ben nog maar korter dan kort zwanger en weet uberhaupt niet of het nu goed zit. Ergens heb ik zoiets van: kan het (dragen buikband) pas doen na de 12 weken en goede echo('s)... Wat jullie ? :) ;)

6. happymama

tjah dat is een beetje aan jezelf ik had m wel snel aan omdat ik die hier gewonnen heb met de buik foto van de maand bij de eerste zwangerschap . vond m gewoon zoooo mooi hahaha en een zwart truitje met een zwarte band valt niet erg op dat t een band was .

heb je foto van je buik ???

7. Selena149

Pagina 2 bovenaan ;)

8. happymama

ok
    ahahaha

9. Storm

Storm Niet meer actief

Mijn buik met 37 weken.

10. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Hier mijn buik op 22 weken! Hij was al groot maar de laatste week weer een flinke groeispurt gehad!

11. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    jullie mogen beoordelen of ie groot is maar ik was daar 18 weken van de eerste!

12. Selena149

@ anita, dat vind ik nog een vrij bescheiden buik hoor. Zeker niet groot, laat staan extreem groot zoals voor dit topic bedoeld is ;)

@ Lisa, wow ! :D

13. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik heb geen idee maar krijg van mijn omgeving alleen maar te horen dat ik zo'n grote buik heb voor het eerste kindje. Tja en als er meer dan 1 iemand dat zegt moet je het bijna wel geloven. :D Dus excuseert u mij voor mijn 'buikje'. :)

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    was toch ook voor extreem klein?? ;);)
    Hij is mooi hoor anita..

hier geen huge buik maar wat hebben sommigen een dikke toeter zeg!!!!! poeh.
    kan me voorstellen dat sommige vk's daarvan verschieten haha!
    Hebben jullie niet vreselijke rugklachten? Ik heb het nu al onderrin laat staat jullie :D

15. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

wow lisa !! echt mooi zo'n grote buik !! ben benieuwd hoe hij er vanaf een week of 35 uitziet haha :p

16. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Rica: moet idd wel zeggen dat ik wel heel veel klachten heb, veel hele pijnlijke bandenpijn (soms echt een uur last van, dat ik niet kan lopen) veel rugpijn,vooral lage, rek/groeipijn in mijn buik enzo, het voelt ook wel alsof ik bijna ben uitgerekend eigenlijk haha. (en krijg het echt overal te horen, of van onbekenden; pas een vrouw, die kwam vertellen dat ze mijn buik zo mooi vond en hoopte dat als zij zwanger was ook zo mooi zwanger zou zijn, ze kon wel naar mijn buik blijven kijken haha, word daar dan wel verlegen van hoor, ik kan niet zo heel goed overweg met complimentjes haha.
    Maar ik geniet volop hoor, ondanks de meerdere klachten, buikband helpt hier echt wel gelukkig. Maar ben verder heel smal van mezelf en dan alleen zo;n grote buik die naar voren groeit,tja, geeft wel rugklachten hihi.

17. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    #77 Daantje1, 21 mei 2011
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
    kan trouwens even geen nieuwe foto erop zetten, mijn man is vanaf gisteren tot volgende week zondag wegnaar buitenland (ja zo lang!!mis hem nu al!) en heeft de camera meegenomen (hij is naar Taiwan).
    dus moet even kijken of ik met mijn tel een foto kan maken.

heb nog wel 1 met 24 weken , met kleding aan van opzij (andere foto was van schuin af genomen,blote buik,paar pagina's terug)

18. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    whaa krijg jij er echt geen 2?? Mijn buik is nu nog minder groot en ben bijna klaar..

19. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
  20. bull22

bull22 Niet meer actief

ik ben 8 weken en heb amper een buikje.
    waneer zou het bij mij komen

Deel Deze Pagina