echt maar 1, 1 meisje is verder ook niet groter dan gemiddeld ofzo(baby in mijn buik), juist allemaal precies volgens het aantal weken (paar daagjes minder zelfs maar dat is niet erg, gewoon normaal eigenlijk) maar ja, ben zelf ook wel benieuwd hoe het er over een week of 10 uitziet haha
Mooi friesland en bull, dat gaat nog komen hoor, sommigen hebben al snel een buik maar de baarmoeder is nu nog heel klein,dus jouw buik gaat straks ook flink groeien
leuk allemaal die buiken , nu voelt het ineens of ik een kleine buik had hihi, ook wel weer eens wat anders deze was 37 weken zwanger van onze eerste, ik ben 183 cm dus hij lijkt klein maar heb hem opgemeten en hij was rond bijna 150 cm.. dat heb ik bij de tweede niet gehaald, maar nu was ik wel een opgeblazen ballon van al het vocht (augustus bevallen)
en bij de tweede ging in het begin wat sneller (was eigenlijk een tweeling) en ja het blijft een tweede natuurlijk.. Hier was ik 10 weken
Hahah, o ja, dat kan ik nog wel herinnneren, Isademi. Je had van die leuke collage's elke week. Zal kijken of ik mijn toeters er ook even op kan zetten binnenkort.
ja altijd leuk, ja klopt ik maakte altijd welke week collages, vond mijn man ook altijd zo leuk (haha niet altijd) maar goed gelukkig heb ik een zelfontspanknop op de camera hihi bij de volgende zou ik het weer doen denk ik, vond het wel heel erg leuk!
van de eerste had ik al een flinke toeter.. ben echt benieuwd hoe groot ie nu word ben van mezelf een smal persoon dus dan valt de buik nog sneller op. Bekijk bijlage 154745 dit was met 30 weken en heb er nog 1 van 35weken daarna eigenlijk geen foto's meer gemaakt
Jemig, jullie buiken zijn op de helft nog groter dan ik op het eind, (42 weken, Thirza was 4330 gram.... ). Moet wel zeggen dat ik volledig verstopt zat, (Thirza zat in de weg), de hele dag door maagzuur had, bijna geen lucht meer kreeg, enz enz. Dus doe mij de volgende keer ook maar wat meer buik Bij Thirza was ik 7 maand en toen durfden mensen in de kerk wat te gaan vragen of ik zwanger was ofzo, (en ik sta toch elke maand een keer de dienst te leiden, voor op het podium, dus ik val wel op). Als ik dan ja zei, vroegen mensen hoe ver ik was: maandje of 3? Ehm, nee, maandje of 7.... Als je dan de gezichten zag! Ex van mijn man heeft ook altijd zo'n enorme toeter en altijd kleine kindjes, (6-7 pond). Je formaat buik zegt dus idd niks over wat er in zit....
nee dat klopt alhoewel bij mijn eerste die had over de 10/11 pond (net als mijn man woog bij zijn geboorte) heengegaan zonder inleiding (is ingeleid met net 38 weken en woog 4160) zeiden ze die kwam op den duur zowat 500 gram per week aan.. en die buik was aanzienlijk groter als de tweede (die buik was er alleen eerder ) ons meiske woog maar 3900 gram met 39 weken inleiding. Ik heb een longontsteking gehad bij de eerste omdat ik niet diep genoeg kon inademen omdat ie zo hoog zat ieuw bah en dat maagzuur idd zo goor snachts werd ik dan wakker met een mond vol en dan had ik een bakkie langs mijn bed , even uitspugen slokje water en weer rechtop slapen (maar dat heb ik bij alletwee heel erg gehad) dus helaas ook al heb je grote buik kan je daar nog steeds last van hebben maar ik hoop het beste voor je voor de volgende keer haha
Jee, ik ben echt verbaasd over sommige beginnende buiken. Dat dat zo kan verschillen per persoon en dat sommige idd zo snel groeien. Ik vind het wel prachtig hoor!
ja jij had idd ook een mooie toeter (je bent idd smal en klein (toch?) dus valt nog meer op!) en nu begint ie ook alweer lekker!!