okay ja daar kom ik al eeuwen niet meer haha @lisa jemig zeg 24 weken en dan zo'n mooie zwnagere volle buik, hij is erg mooi!!!
Mooie buiken zeg! Mooie buik Hier was ik 7,4 weken zwanger en vind het ook al zo´n grote buik,nu ben ik bijna 2 weken verder zwanger en weer enorm gegroeit. Hier dus 7,4 weken
Wow meiden wat een mooie buiken zeg Ik denk dat die van mij nu ook heel groot gaat worden. Per zwangerschap gaat het steeds een stuk sneller en aangezien dit nr 4 gaat worden Mijn broeken zitten nu al niet lekker meer, dus dat beloofd wat
Dit was 34 weken, oke dan wel van een tweeling, maar voor mij zeer extreem, ik woog daar 78 kilo en voor mijn zwangerschap woog ik 47,5 kilo.
jemig ik vind 47,5 kilo wegen ook wel extreem, ik neem aan dat je dan ook niet zo groot bent? (hoop ik tenminste) ik vind het een hele mooie buik, nog geeneens zo extreem voor een tweeling maar natuurlijk wel als je vergelijkt met een eenling en als je al klein bent helemaal!
Hij valt niet onder extreem groot, eerder extreem klein. Maar ooh wat was ik trots op mijn buikje! Foto is gemaakt bij 36+1 Bekijk bijlage 154975 Hoop wel dat ik bij een volgende zwangerschap mag genieten van een dikkerde buik, lijkt me heerlijk om met een dikke buik te mogen showen! Mooie buikjes hier ook dames!
ik vind het een mooie bolleke en idd keitrots natuurlijk. Als ik uit ervaring spreek is groot wel leuk tot zo'n 30 weken daarna word het niet meer zo leuk maar daarvoor kan je snel showen en ja dat vond ik wel heel erg leuk alleen met 30 weken mag het stoppen met groeien (de buik dan haha)
Pff, soms zou ik wel een kleinere buik willen. Ik ben vandaag precies 30 weken, maar het zit echt al flink in de weg. Kan niet eens normaal zitten en waggel ook al. En dat nog een week of 10.
Wauw!! Wat een mooie buiken allemaal zeg!! Ben benieuwd wat voor buik ik ga krijgen straks! Tot nu toe is het alsof ik dikker ben geworden Maarach.. zolang het maar goed gaat met de kleine