De afgelopen anderhalve week heb ik elke ochtend een paar uur buikpijn na het opstaan. Ik slaap op mijn zij, want op mijn rug of buik lukt echt niet meer. Ik heb al geprobeerd om te slapen met een kussentje tussen mijn benen, maar dit helpt niet. Ook heb ik geprobeerd om te slapen met een kussentje een stukje onder mijn buik....ook dit helpt niet en slaapt niet echt lekker. En ik heb geprobeerd om te slapen met een voedingskussen....maar als ik wil draaien...moet ik die hele voedingskussen weer goed leggen en daarvan wordt ik dus te veel wakker. Ik heb het idee dat ik pijn in mijn buik heb omdat mijn buik teveel 'hangt' bij het op mijn zij liggen. Zou dit kunnen? en wat zou ik er aan kunnen doen?
Zou het niet kunnen omdat je 's morgens een volle blaas heb? Daar kan ik namelijk ook best veel last van hebben!
Nee dat valt wel mee...ik ga er s'nachts uit om te plassen en s'ochtends weer. Dan zou ik daar toch na het plassen geen last meer van moeten hebben?
Ik herken het wel, ik heb sowieso een hele gevoelige buik/baarmoeder (als mn meisjes er tegenaan stoten per ongeluk, niet eens hard doet het al pijn of krijg ik een harde buik) ook met slapen merk ik s nachts en s ochtends datg ik last van mijn buik heb, ook soort van licht pijnlijk gevoel maar blijft niet uren aanhouden, maar eventjes. Met volle blaas kun je idd ook pijn in je buik hebben (heb ik ook erg snel, kan daarom niet lang plas ophouden, is ook niet zo goed ivm meer kans op blaasontsteking) ik weet niet of het fijn is maar misschien kun je met zo'n noppies ondersteunende buikband slapen : Noppies ondersteunende buikband zwart mt XS/S ik draag deze overdag (zit erg fijn onder kleding en is onzichtbaar dan en ondersteunt goed, is dus geen sierbuikband) misschien zou je dat dan kunnen proberen, anders even met je vk bespreken?
hoi, hier nog een die daar last van heeft, elke ochtend als ik op sta heb ik ook buikpijn ook al ga ik naar de wc als nog. maar het is alleen in de ochtend s'middag is het over. ik weet ook niet wat de reden is en ik ben nog maar 12 weken +1 dag. groetjes,
ik heb het ook gehad. Bij mij bleef het ongeveer een uur lang. Niet echt buikpijn, maar mijn buik voelde niet lekker. Ik dacht eerst dat ik in mijn slaap te veel op mijn buik had gelegen (ik lig op mijn zij, maar wel schuin, dus ook een beetje op mijn buik) Na een week of drie was het over. Ik moet zeggen dat in die periode mijn buik best wel is gegroeid. Ik denk zelf dat het daarvan komt. Misschien bij jou ook? Anders inderdaad even met de vk bespreken.
Hoi, hier hetzelfde kwaaltje bij mij met name aan de lies van de zij waar ik op gelegen heb. Het gaat gedurende de morgen vanzelf weer over. Ik ben 's nachts ook steeds het bed aan het verbouwen met het voedingskussen maar dat ligt voor mij het lekkerste. Ik heb daardoor en door het vele plassen wel gebroken nachten... Slaap meestal maar 2 hooguit 3 uur achter elkaar. Gelukkig is mijn vakantie net begonnen en daarna verlof dus dan draai ik me 's morgens nog lekker een keertje om