uv pakje

Discussie in 'Verzorging' gestart door frannie82, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nou hier zijn we dan op Mallorca en de dames hebben in het water allebei een uv pakje aan..

Eerst dacht ik nog staan we niet voor paal maar het is voor hun bescherming dus toch gedaan.

En wat blijkt nu... het is meer uitzondering als een kind géén uv pakje aan heeft!

Bijna elk klein kind dan wel tot een jaar of 3-4 heeft wel een uv pakje aan hier!

Zowel bij het zwembad als op het strand.

En ik smeer ze daarnaast nog in met factor 50 (gekocht bij de Action trouwens ;) werkt prima en geen ernstige brandwonden of blaren te bekennen)

In de winkeltjes hier is er ook een zeer ruime keuze in uv pakjes en zelfs uv hoedjes en petjes met een langer stuk voor in de nek.

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.502
    10.409
    113
    Toch fijn dat ze niet alleen zo lopen, toch maar eens kijken wanneer de kleine man wat groter is. Geniet van de vakantie!!

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    We zijn inmiddels weer terug!
    Heerlijke vakantie gehad met uv pakje.
    Dochter vond het echt niet erg ze heeft er nooit iets over gezegd.
    En voor volgend jaar ligt er al eentje klaar in een grotere maat.

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mijn kids hadden er in Spanje ook 1 aan, ook al zijn ze geen baby meer. En met hun nog heel veel meer kindjes. Ze zijn er niet voor niets toch?

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hoezo maak je je druk om 'voor paal' te staan? Kinderen vinden het eerder vervelend om verbrand te zijn dan zo'n pak aan te hebben. Net wat je gewend bent toch?

Deel Deze Pagina