deze kan niet achterblijven manlief had deze getrokken zag ineens deze foto op men gsm , haal hem wel morgen weg schaam me dood maar toch wou hem even met jullie delen schaam schaam schaam
Ik vind het juist een heel leuke foto, sepherine hoef je jezelf niet voor te schamen, mooi toch juist??
ja mooi dat we beiden zowat hetzelfde liggen heel schattig alleen die opgeblazen kop haha heb ik nu niet meer
Ik was even de kamer uit geweest voor de jongste die toen nog baby was. Ik dacht dat ze zich verstopte dus zei quasi verbaasd, 'waar is Em nou gebleven?, waar is ze toch?' En uiteindelijk, 'ja kiekeboe, kom nou maar tevoorschijn, maar het bleef stil
Heel erg! Maar ze is sowieso altijd degene die de clown uithangt dus we zijn wel één en ander van haar gewend. Het is zo'n grappig kindje!
Haha Peetje hij wordt later gewoon bouwvakker en went, bij gebrek aan beter, alvast aan een potlood achter z'n oor
ik ben jaren geleden een keer een oppaskindje 'kwijtgeraakt' (die ik toch echt zelf in dat bed gelegd had..) Hij lag op het kleedje in de badkamer met een haarborstel in zijn hand te slapen..