Foto's van je bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Purified, 19 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Mooie foto's! Ik wilde absoluut geen foto's tijdens de bevalling maar daar heb ik achteraf best spijt van. T is toch iets heel bijzonders.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    DOEN!!!

Ik wilde het ook niet...tijdens de weeën heb ik ml toch gevraagd foto's te maken en bedacht dat als ik het niks vond ik ze wel zou wissen....
    Ik heb er géén 1 gewist,ben er zo blij mee!!:D

3. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Prachtig!!!!

4. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Wauw, zo mooi om te zien.

Mijn vriend vroeg of hij er foto's van mocht maken, ik heb toen letterlijk gezegd dat mijn doos niet hoeft worden vastgelegd ;). Maar als ik dit dan zo zie, dan ga ik vandaag toch eventjes zeggen dat hij mijn toestemming heeft hihi. Wissen kan inderdaad altijd nog..

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Ik moet wel erbij zeggen dat ik manlief de opdracht heb gegeven om van afstand foto's te maken,dus niet helemaal ingezoomd zal ik zeggen.
    Dat vond ik toch geen prettig idee.
    Telkens als mijn *** bijna in beeld was zat er wel weer een voet voor van mij!:D hahaha

Tip: vergeet niet te zeggen dat ml na de geboorte even een foto van de klok maakt....ook een hele mooie herinnering!

6. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Wauuww hele mooie foto's zeg!!
    Ik wilde het niet, maar nu ik dit zie ga ik toch zeggen tegen ml doe maar wel, wissen kan idd altijd nog!

En die tip vd klok; top!! Bedankt!

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oké, ik heb even gekeken en er is 1 foto waarvan je echt niks ziet.
    Heb hem even in zwart/wit gemaakt en ik haal hem straks weer weg.

8. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wauw, prachtig zeg! Ik wil ook zulke foto's!!
    Ik lees en kijk vaak de blog van fermont fotografie. Zij fotografeert bevallingen. Zooo mooi om te lezen en te zien.

9. Oscar

Oscar Lid

12 dec 2013
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw wat een mooie foto's van jullie meiden!! Ik wilde niet dat mijn vriend mijn onderkant zo zou zien ;) maar als ik jullie foto's zie dan heb ik er nu wel spijt van dat we geen foto's tijdens de bevalling hebben gemaakt!

10. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Hele mooie foto's en stoer dat jullie het met ons delen!
    VL moet aan het hoofd blijven staan van mij (zo denk ik er nu over), maar zou wel foto's willen van de geboorte.. dus misschien als het rustig is ofzo dat iemand van het ziekenhuis dat wel wil doen, anders jammer..
    Het mooie van de digitale camera's is dat je alles heel makkelijk weer kan wissen :)

11. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Wauw, je ziet zo mooi bij jou dat hij zijn ogen dicht heeft: zo van, he ik wil helemaal niet geboren worden. Laat me is lekker slapen :p

12. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh wauw:)!! Heeeeel tof!
    Ook echt mooi om eens te zien hoe dat er nu uit ziet. Had het zelf graag willen zien (het moment dat mijn zoontje geboren werd zegmaar) maar had zo'n bekkenpijn dat ik op het moment supreme niet overeind kon komen. Helaas ook geen foto's ofzo. Daar dacht niemand aan op dat moment.

Maar voor de volgende bevalling ga ik denk ik wel aan iemand vragen om foto's te maken als ik dit zie:) Echt bijzondere foto's. Wat een kracht op zo'n moment zeg!! Hoop dat er meer mensen hun foto's hier willen/durven delen.. Ben op een bepaalde manier best benieuwd hoe een natuurlijke bevalling eruit ziet. Heb niet echt het lef om filmpjes te kijken maar moet zeggen dat ik foto's best kan hebben;)

Ben wel benieuwd wat al die mensen die om mij heen stonden nou hebben gezien.. Dus dank voor het posten van de foto's!

13. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    super mooi en heel stoer !
    totaal onherkenbaar
    en je mag er zeker trots op zijn !!

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb ook foto's van de geboorte, vooral van Lisa. 1 heel erg bewogen foto van Lisa die eruit floepte :D, heel bijzonder. Zal van de week eens kijken of ik die geschikt vind om hier neer te zetten ;) (zit nu op mijn telefoon).

15. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Prachtige foto's!

16. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Heb er maar 1 van en ook niet zo duidelijk. Ging ook allemaal zo rap, vriend had bijna geen tijd om er te maken :p

Bijgevoegde bestanden:

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wow,mooi!
    En meteen huilen bij het zien van licht!:D

18. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wauw, wat een duidelijke foto!

19. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Wauw heel mooi!!

20. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mooie foto's hoor! En wat zijn jullie allemaal netjes 'gegroomd' om het zo maar te zeggen ;) Het stomme was dat ik wel mijn benen en oksels had geschoren voor de bevalling, dat vond ik toch belangrijk, en was zelfs naar de pedicure geweest ;) maar het schaamhaar was toch van een week of 2 a 3 geleden... zat ook in bad dus dan heb je sowieso niet een mooi 'scherp' beeld. Toch ga ik man vragen bij de tweede bevalling wel wat foto's te nemen van het moment supreme...

Deel Deze Pagina