Foto's van je bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Purified, 19 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mooi!!

Ik heb er geen van dat moment...wel 2 seconden erna ofzo hahaha. Mijn man nam geen foto's maar de zuster, ik lag op de ok klaar voor de keizersnede maar had persweeen, dus hmm overtallig personeel hihihi

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier de foto (uitgesneden), ik heb echt mooie foto's, dat je net het hoofdje ziet en dat het hoofdje staat en dat het hoofdje er net uit komt en daarna haar hele lichaam. Maar daar ga ik echt geen foto's van op internet zetten, zeker omdat ik hier niet echt anoniem ben. Wel grappig, tussen de foto dat je net de eerste haartjes ziet en dat Lisa er net helemaal uit is, zit 2 minuten :)

Ik vind dit echt een coole foto, Lisa die begint te huilen, het slijm ;) en dat de foto bewogen is (actie!). Lisa is nogal paars omdat de navelstreng om haar nek zat.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mooi snoopy!!

4. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hee....ben die site aan het bekijken en ja hoor...zit ik wéér te huilen en te snotteren..ik doe niks anders de laatste dagen;)..wat een ontzettend mooie foto's!! Hoe ze de emoties pakt...wauw!

5. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ik wou geen foto's van de bevalling zelf. Behalve zodra hij maar paar sec geboren was. Wij hebben dus alleen foto's van toen hij echt net paar sec eruit was. Ik heb ook niet in een spiegel meegekeken. Nu achteraf baal ik der van. Vraag me steeds af hoe dat is om te zien enzo. Maar ik denk ook dat foto's van de bevalling niet zo tof waren geweest omdat het erg heftig was en uiteindelijk een vacuümpomp bevalling is geweest. Volgens mij is dat niet zo mooi op de foto. Geen idee of het op dat moment ook gemogen had eigenlijk? Bij de volgende ga ik er wel nog eens over nadenken.

6. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Deze durf ik wel te delen. Even een beetje teveel bloot weggehaald en in zwart/wit gezet... Hier is hij er echt net een paar seconden uit. Je ziet duidelijk dat hij de vacuümpomp op zijn kleine hoofdje heeft gehad..

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wow wat een indrukwekkende mooie foto's allemaal zeg!!!

Ik heb zulk soort foto's niet, en vind dat achteraf ook heel jammer!

Het lijkt mij zelfs interessant om je bevalling op film te hebben. Ik was zo in trans bij mijn bevalling dat ik een heleboel maar half kan herinneren en ik zou het best 1x terug willen zien hoe ik dat allemaal gedaan heb :) (maar dan ook echt alleen voor mezelf!)

Zulke foto's ga ik iig wel in mijn hoofd houden voor bij een tweede bevalling!!! Zijn er ook meiden die er een fotograaf voor hebben ingehuurd?

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    De bevalling van Eva hebben we gefilmd, was best even spannend op het einde en ik vind het erg fijn dat ik het terug heb kunnen zien, ik kreeg er op dat moment weinig van mee, was te druk met luisteren naar de vk omdat ik wel doorhad dat het op dat moment echt nodig was. Er zijn ook foto's gemaakt, ik ga ze maar eens terugkijken, heb geen idee meer hoe die foto's ook alweer waren ;)

9. Koesje

Koesje Niet meer actief

Prachtige foto's! Heb zelf ook zulke foto's van beide bevallingen maar weet nog niet of ik ze wel durf te plaatsen ;) ga er nog even over nadenken :D

10. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik heb ook alleen foto's van dat ze er net uit zijn en navelstreng doorknippen. dat vonden wij fijner. Ik heb ook niet meegekeken en zelfs de placenta niet gezien, vind dat helemaal niks!!

Ik móet hier telkens even kijken maar telkens heb ik weer een kater :( Ik heb echt nog moeite om het te verwerken en ik denk niet dat ik ooit weer durf. (Na de eerste al niet maar toch weer gebeurd..)

11. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Oh ik krijg spontaan pijn aan de onderkant als ik die foto's zie haha.
    Maar ze zijn wel mooi hoor!

Zelf heb ik een boel foto's. Maar m'n moeder was nogal zenuwachtig dus ze zijn vooral bewogen. Op het moment zelf wilde ik echt niet meekijken maar de foto's zijn wel erg mooi. Ook de foto van de placenta blijft apart :p

12. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Bijzonder hoor.
    Geen idee of ik ook plaatjes van de onderkant zou willen tijdens mijn bevalling. Ik heb nog even om er over na te denken.
    En om te bedenken wie de foto's dan evt gaat maken.

13. 2jees

2jees Niet meer actief

Als je thuis bevalt wilde kraamverzorgster het vaak doen als jij har op dat moment niet nodig hebt.

14. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Ah, dat gaat voor mij niet op.
    In een flat zonder lift mag je niet eens thuis bevallen.
    Maar... ik heb nog even tijd om er over na te denken dus :)

15. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb geen foto's van HET moment. Bij deze foto is ze net op mijn buik gelegd en knip ik de navelstreng door. Mijn man vond het maar niets om te doen dus deed ik het graag zelf! Bijzonder moment om je kindje zelf 'los te knippen'. Ik ga het dit keer weer zelf doen als het goed gaat.

Niet zo'n duidelijke foto. Heb wat bijgeknipt en vervaagd om mijzelf en de arts-assistent onherkenbaar te maken. :D

IMG_0312b.jpg

16. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Wauw ook al zo'n speciale foto!

17. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Wat mooi! Prachtig!

En wat een goed idee zeg. Onthoud ik voor een eventuele volgende. Aangezien mijn vriend tot 3x toe bijna in de gyn de vingers heeft geknipt van de zenuwen haha

18. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    #58 liefkleintje, 25 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2014
    Ik ben fotograaf en heb afgelopen do de bevalling van mijn zus mogen fotografen!
    Zo mooi!! Ben trots op de foto's!

Heb een mooie blog geschreven met veel foto's!

19. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb ze gezien, heel gaaf! Het liefst last ik ook een fotograaf komen maar vind het te duur voor foto's die je zelf niet gebruikt.

20. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Oh WAUW meiden!!!!!
    Daar zit ik dan met mijn rammelende hormonen en natte oogjes! :p
    Ik vind dit zoooo mooi! Zo'n enorm speciaal moment: de overgang tussen in leven gehouden door Mama en zelf de wijde wereld in. Geweldig!
    Ik heb al drie meiden, maar alle drie de keren zijn dit soort foto's niet geluk :((((( Ik ben nu zwanger van de vierde en ik hoop zooooo dat het nu wel lukt! En ik hoop dat er nog veel dames zo dapper durven zijn om meer foto's te plaatsen :D

Deel Deze Pagina