wauw wat een prachtige foto's!! Ik krijg helemaal kippenvel... Jammer dat ik hier nooit aan heb gedacht bij mijn bevalling. Mocht ik ooit weer een kindje krijgen, dan wil ik heel graag dat mijn zusje erbij zal zijn. zij kan hele mooie foto's maken.. hopelijk ook van de geboorte zelf
Jij bent dit zelf neem ik aan? Even een vraag: als je in bad bevalt en je moet wk uit worden...hoe doen ze dit dan? Ik wilde eigenlijk ook graag in bad bevallen maar ben bij de 1 en 2de ingeknipt dus lijkt me deze keer ook
Wat bedoel je met dat dik gedrukte? Ja dit ben ik Een badbevalling voorkomt inscheuren en knippen vaak omdat je huid weker wordt door in het water te zitten, dit is ook wetenschappelijk onderbouwd. Maar als je ingeknipt moet worden kan dit volgens mij gewoon in bad
Dat moest inderdaad zijn "en je moet ingeknipt worden" Oké,ik dacht altijd dat ze je dan gewoonsten inscheuren...lijkt me ook niet fijn. Hoe was dit bij jou?
ik denk dat dat positief is? Dus bedankt Ik zat zelf ook weer even te kijken. En ik ben zo blij met de fotos. Een half uur later was de gyn bezig mijn leven te bewaren op de ok. en nu is het gewoon alweer een jaar geleden. ik ben veel kwijt mbt de bevalling en de kraamtijd. Maar bij t kijken van de fotos komen er vlagen terug. als er nog mensen twijfelen over fotos: doen!!!!! mijn man heeft ze nooit teruggezien, maar is ook blij dat ze er zijn.
Wij vonden dit echt een super mooie foto. De navelstreng van mn zoontje was erg kort, dus hoger op mijn borst dan dit lukte niet.
Wauw, zooo mooi meiden! Ik zit te kijken met mijn rammelende hormonen en natte oogjes! Het is echt zooo mooi! Een heel special moment: de overgang tussen in leven gehouden door mama en zelf de wijde wereld in. PRACHTIG!
Wat een prachtige foto's! Ik hoop zo dat ik een dezer dagen ook zulke foto's heb! Onze eerste is gekomen met een ks en daar heb ik natuurlijk ook mooie foto's van, maar deze ervaring, het baren, wil ik graag meemaken.
Bekijk bijlage 404576 Ruim een jaar geleden maar kan me dit moment nog zo goed herinneren.. Moe, uitgeput en zo ontzettend trots en blij!
Ik wou geen foto's tijdens de bevalling, waar ik achteraf spijt van heb. Dit is de eerste foto echt net na de geboorte