Wauw wat een mooie fotos meiden! En liefkleintje wat een prachtige fotos heb je gemaakt van je zus.. Echt heel erg mooi! Hier ook fotos gemaakt tijdens bevalling.. Ga ze niet laten zien maar ben zo blij dat ze er zijn.. En ik kan iedereen aanraden foto's te laten maken. Als je ze bij nader inzien niet wil zien verwijder je ze gewoon maar tis zo zonde als je spijt krijgt. Ik vind het heel bijzonder dat ik terug kan zien hoe ons mannetje ter wereld kwam omdat ik tijdens de bevalling helemaal hotel de botel was
Dank je voor je compliment! Ik denk dat veel mensen een "verkeerd" beeld hebben van bevallingsfotografie! Jammer, want het is zo mooi en waardevol!
Helaas ik kan geen foto's plaatsen. De bevalling ging zo snel dat er pas foto's werden gemaakt toen ze er al was.
Misschien een stomme vraag, maar ik heb dus fotos van de bevalling laten maken.. nu wil ik ze graag laten afdrukken zodat ze van de camera afkunnen en ik het zonde vind als ze op de een of andere manier kwijtraken (heb ze al wel op de pc en op een schijf staan) maar is dit ook raar om ze af te drukken.. ik bedoel dan dat ze ergens in een fabriek of waar dan ook misschien door handen heengaan? heb geen idee hoe dat werkt als je fotos ergens besteld???
@zuster88 je kunt de foto's ook bij de hema af laten drukken. Dan ga daar heen met geheugenkaart of usb en kun je ter plekke zelf kiezen welke foto's je wilt zonder dat iemand anders ze ziet.
Haha die zien wel gekkere dingen dan dat Zelf automaat vind ik van mindere kwaliteit dus doe ik niet. Heb ze van beide bevallingen in een fotoboek fijne herinnering !
Ik heb op de foto afdeling gewerkt (rolletjes periode) en ten eerste zie je wel gekkere dingen en ten tweede kijk je naar de foto's met een andere blik, geen haartjes op de foto of beschadigingen. Ik heb ook bevallige voorbij zien komen, maar die heb ik echt niet uitgebreid bestudeerd.
Bedankt voor jullie antwoorden! denk dat ik ze idd maar gewoon laat afdrukken.. die kiosk dingen zijn idd van mindere kwaliteit en hier waar ik woon staan ze gewoon met scherm de winkel in dus iedereen die voorbijloopt kan dan meegenieten hihi.. en ag die die fotos dan eventueel zien kennen mij toch niet!..
Prachtige foto's! Vl wil het pertinent niet, vind t smerig en gaat ze niet maken. Bij eerdere bevallingen dus geen foto tot baby er uit is. Wil het toch heel graag deze keer, pech voor Vl., voelt toch een beetje als "mijn bevalling". Meer mensen met dit meningsverschil met partner? Hopen dat er kraamzorg aanwezig is die dan foto's kan maken, vorige keren razendsnel bevallen...
Mijn man wilde het ook echt niet doen en zien. Ik had het graag gewild. Het ging nu zo snel dat er nog geen kraamzorg was dus heb weer geen foto's van get moment.
Hier heeft de zuster ze gemaakt in het ziekenhuis.. Man was daar echt te druk voor, die was mij aan het ondersteunen. Ik ben er wel blij mee, vind het heel bijzonder om te zien..
Even een upje! Hier mijn eerste moment met m'n dochtertje. Heb ook geen foto's van het moment, maar dit was echt net dat ze eruit was, navelstreng er nog aan Ben benieuwd naar nog meer mooie foto's.
Ik heb ze helaas ook niet. Van de jongste zelfs niet dat ze net op mijn buik lag. Deze keer wat ook de laatste keer wordt wil ik ze zeker wel en zet het ook maar in mijn bevalplan tzt. Gaat me niet gebeuren dat ik weer geen foto's heb van de eerste kennismaking. Ook wil ik nu foto's van de bevalling zelf
Prachtige foto's meiden. Liefkleintje Wat zijn de kosten voor de foto's? Ik woon in de buurt van Breda
Haha, ja nouja als ik toen ging staan dan had ik nog wel een beetje zo'n flubberbuikje, dat heeft zo'n twee weekjes geduurd denk ik voordat het weer als van ouds was Ik ben slank gebouwd en sportte vroeger veel, vandaar dat het bij mij denk weer snel in 'shape' was. Benieuwd of ik bij de tweede weer zo'n mazzel heb of er nu iets meer aan overhoudt