Bij mn zoontje kreeg ik een geplande ks en heb dan ook gevraagd om veel fotos! We hebben ook alles kunnen zien op een groot scherm wat naast mn hoofd stond :-D
Wauw wat een mooie foto's allemaal! Verbaast me nog hoeveel mensen er een kz hebben gehad. Dacht dat 4% kz kreeg maar voor mn gevoel is dat meer
Wat een mooie foto's zie ik voorbij komen. Hier een spoedkeizersnede in de nacht gehad, dus weinig 'extra' personeel dat even foto's kon maken. Hebben er alleen 2 dat ze er net helemaal uit is. Het onderzoek door de kinderarts heeft man volledig gefilmd. We wisten dat dochter goed zou worden nagekeken ook bij normale bevalling, en dat ik hier hoogstwaarschijnlijk niet bij zou zijn. We hadden toen dus afgesproken dat hij dit zou filmen zodat ik later toch terug kon kijken hoe dat allemaal ging. En van due film kun je evt wel foto's maken. Ben nog steeds erg blij mee, al ziet het er heel heftig uit. Dochter had erg moeilijke start, telkens als ik het kijk komen de tranen. Maar ook man is erg blij met die beelden, het is nu makkelijker om over te praten hoe het allemaal ging. Zijn wel privebeelden die we niemand anders hebben laten zien. Vond het wel jammer dat keizersnede niet gefilmd kon / mocht worden en vind weinig foto's ervan erg jammer maar snap ook wel dat de prioriteit elders lag. Wat ik hiermee wil zeggen. Misschien tip voor mensen die een keizersnede krijgen en dus een stukje van kind gaan missen. Laat ze filmen!
Mee eens ja. Heb ook een spoedkeisersnede gehad en heb mn kindje anderhalf uur later pas gezien omdat ik zelf op de ic lag... Dus heb er echt niks van mee gekregen alleen de fotos
Ik heb ook prachtige foto's ondanks mijn spoed ks .. Ik heb zo weinig mee gemaakt en werd erg ziek op OK dus duurde zo'n 2,5 uur voor ik mijn pasgeboren zoontje zag.. Dus de ks foto's zijn erg speciaal voor mij...
Het verschilt per ziekenhuis hoor, want bij mij mocht er absoluut niet gefilmd worden! Wat ik allemaal op scherm heb gezien mocht ook niet opgenomen worden..
Bij ons mocht je in de ok ook echt niet filmen, maar dus wel in de onderzoekskamer van de kinderarts.
Mijn man heeft twee weken terug ook mijn keizersnede gefilmd , zo mooi om te zien , jammer dat hij dit bij de vorige twee miet heeft gedaan , ik hadith graag bij mijn eerste ( overleden) zoontje gehad. Filmen dus ! En foto,'s heb ik er echt ontelbaar , maar dat vind ik te privé om ze hier te plaatsen
Bij mijn ks zijn er veel foto's gemaakt door de verpleegkundige maar het 'nieuwe' SD kaartje in het fototoestel bleek kapot te zijn (van te voren wel uitgetest en deed het goed) dus zijn het mini foto's geworden van 2x2cm en op geen enkele manier lukt het ons of de fotograaf om deze foto's te vergroten... Maar goed, deze week volgt de herkansing
Ik heb prachtige foto's echter zijn ze ontzettend bloederig. Vanwege complicaties dus ik plaats ze maar niet.. Als ik naar jullie foto's kijk ziet het er echt heel clean uit. Bij mij zie je letterlijk bloed overal! En een grote stroom weglopen over het laken. Beetje horror haha!
wat bijzonder om te zien! hier ook ervaring met keizersnee, die van ons stond ondersteboven op de foto omdat ze in stuit lag
Leuke foto's. Is alweer een tijdje geleden maar word er weer helemaal warm van als ik de foto's weer zie. Wat gaat de tijd ook snel.
Had deze er ook tussen zitten.. Ook wel appart om te zien.. Niet wetende dat ze elk moment uit der vertrouwde omgeving gehaald werd
Oh wow! Dat is echt heel apart om te zien! Ik zal mijn man eens vragen om de foto's Edit: Gekregen! Met haar gekke punthoofd ^^
Had die van mij ook is wel snel bijgetrokken. Heb jij ook nog geperst voor je kz kreeg? Daar was t bij mij door gekomen