Foto's van je keizersnede

Discussie in 'De bevalling' gestart door Jeszjuh, 26 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gaat helemaal goedkomen hoor ;)

Heel veel succes en geniet ervan straks!

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    voor je het weet is het voorbij! :D de ochtend dat je richting zkh gaat is lekker relaxed(zo heb ik het ervaren) en alles op je gemakkie doen. wij hadden de oudste naar opa en oma gebracht de avond ervoor. we hebben heerlijk geslapen en alles rustig ingepakt. op ons dooie gemakje naar het zkh. kreeg een kamer toegewezen en moest nog 2uurtjes wachten. maar na half uur zeiden ze al dat OK klaar was en ik al mocht komen.

de geplande ks was echt zó relaxed. heb alles rustig kunnen vragen, alles ging soepeltjes en perfect. klinkt heel gek maar heb echt genoten van die bevalling! bij de oudste had ik spoed ks en dat was chaos chaos en nog eens chaos. heb 80% niet meegekregen en is alles aan mij voorbij gegaan. maar bij de 2e ks, de geplande, wat een wereld van verschil. nog rustig praatje gemaakt met de gyn :p grapjes zitten maken wat mijn plannen voor deze mooie zonnige dag waren haha. heb na de ks ook de placenta gezien enzo en wat ik ermee wilde doen (sommige schijnen het te willen meenemen???)

komt echt wel goed hoor! :D geniet ervan zou ik zeggen. vooral niet gaan stressen. geniet van die mooie dag dat je 2ling op de wereld komt

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    de aller eerste foto van onze oudste:
    (ik verwijder m eind vd dag weer)

4. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    eerste foto van mn zoon. en eerste foto samen met ons. We wilde geen "buikfoto's" hihih.

het was een spoed ks maar niet mega spoed dus het ging nog wel in rust zeg maar. mn ontsluiting wilde niet vlotten, met 9 uur wee-opwekkers op 3cm blijven steken schiet niet echt op he. kleine man trok het slecht. eerst wilde ze me nog twee uur laten aanmodderen maar heb om een gyn gevraagd. die toucheerde in een wee en zei direct dit is klaar, gaat hem niet worden hup naar boven met mevrouw. heb nog 1 wee van mezelf gehad daarna niks meer. het zag er even naar uit dat de ruggeprik niet ging lukken maar dankzij het hangen op mn schouders van verpleger juul hihih is het toch gelukt. had alleen nog dagen spierpijn in mn schouders hihihih.

na de ok wilde ze me een zetpil geven, zei echt niet hahah doe maar gewoon met een bekertje water.. vonden ze maar gek. Ik heb weinig last gehad van mn buik eigenlijk, heb ook direct mn bed rechtop gezet en al bezoek ontvangen. zoon is om 16.37 geboren en om half 8 was het bezoekuur. voelde me prima. eerste nacht weinig problemen gehad en heb zelfs zelf de kleine uit het wiegje gehaald, wel aan mn bed geschoven. en ben zo met hem gaan slapen. door de katheter mocht ik nog niet uit bed en ben ik de eerste ochtend gewassen. dit vond ik eigenlijk het ergste want ik voelde met echt goed! vlak erna mocht toch de katheter er uit. en toen ze onze zoon in bad gingen doen wilde ze me in mn bed daarheen rijden maar ik zat net op een stoel en was zooo blij dat ik even kon zitten dat ik zei mag ik niet in een rolstoel. vonden ze ook maar gek hihihi.

ik lag met een vrouwtje op de kamer met een totaal rupteur en die kon minder doen dan ik. ik heb zelfs de tweede nacht haar zoontje verschoont omdat de nachtzuster niet echt vlot was. de volgende ochtend gingen we alle twee met gierende banden naar huis.

een week later ben ik zelf naar de verjaardag van mn schoonmoeder gereden, nog geen 10 minuten. twee dagen erna bleek dat ik een wondinfectie had maar zelfs daarvan heb ik niet echt last gehad.

ik vergeet nooit dat ik tegen de dienstdoende vk zei, jullie moeten hem gaan halen hij trekt dit niet! ze antwoordde ja maar u moet wel om u zelf denken hoor, wij letten wel op hem. en dat ik toen bijna schreeuwde. IK maak me drukker om hem dan om mij want ik ben zn moeder en ga nu een gyn voor me halen! whahahhahah hormoondraak

Bijgevoegde bestanden:

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuke foto's!

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier onze eerste foto met zn 3tjes. oudste was er nog niet, dit was op de OK zelfs nog

7. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ben het met je eens hoor. De vk wilt het zo lang mogelijk in eigen hand houden en dat is mijn meisje ook bijna fataal geworden. Je merkt zelf het beste of het gaat lukken of niet. Ik voelde ook dit lukt niet. Na fkng een uur kwam de gyn. En t was gelijk in een noodgang naar de ok:x

8. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    mamsam, jij kreeg na 9 uur op 3cm een keizersnede? Shit... welk ziekenhuis was dat, dan ga ik daar een volgende keer heen! Ik zat na ruim 20 uur nog op 3cm en moest gewoon doorgaan!

Hadden jullie ook zo'n last van jullie darmen in het begin trouwens? Ik schaamde mij rot :)

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    geen last van darmen gehad

10. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Oh ja een hoop gas en lawaai toen alles weer een beetje terugzakte naar de normale plek.
    Ach ja hoort erbij vrouw tegenover mij had de dag ervoor een keizersnee gehad dus vond het niet erg.
    Op de zij slapen is mij trouwens wel gelukt de eerste nacht, kussens in mijn rug en bij mijn buik zodat mijn spieren niet alles hoefde te doen, heerlijk geslapen!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd een hoop last gehad van mijn darmen hahahaha... Lekker in het zk dan :p

12. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ja na de kz hele dag gerommel leek wel of er nog n kindje in zat :p

13. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi dames, wat een mooie foto's allemaal . hier ook twee keer een keizersnede gehad. eerste keer bij mijn zoon was het een spoedkeizersnede, maar goed anders was hij er niet meer geweest. maar oh wat was het verwerken toch moeilijk zeg. hij was ook nog eens 6 weken te vroeg en een spoedkeizersnede !! maar goed hij is is nu een gezonde jongen van 5 jaar :) .
    tweede keizersnede was een geplande, tjee wat was dat fijn zeg! mijn dochter kwam wel paar dagen voor de datum maar dat maakte niet uit! bijna geen pijn gehad en alles ging zoals ik wilde! ze moest met een keizersnede ivm dat de in een stuit lag en ik een heupdyplasie heb!! die foto's van allebei kijk ik nog steeds 1 keer in de twee weken en dan echt allemaal van 0 tot hoe oud ze zijn zo geweldig! maar het gaat zo snel!
    moet wel zeggen ook al was de eerste spoed etc heb minder er last van gehad maar met de tweede ging m'n herstel zo slecht! zo veel pijn gehad! maar goed dat zijn we inmiddels ver vergeten en geniet in op en top van mijn twee wondertjes :)

Bijgevoegde bestanden:

14. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik heb met 41+2 na een mislukte poging ontsluiting te krijgen en een wegzakkende hartslag een spoedkeizersnee gehad op 10 april.
    Het is een deels natuurlijke keizersnee geweest, Lotte lag binnen 2 minuten op de borst en is binnen een half uur na de geboorte aangelegd op de verkoeverkamer, waar ze ook de hele tijd bij me is gebleven.

Helaas was haar bloedsuiker te laag en was ze dysmatuur waardoor ze 2 dagen op de kinderafdeling moest blijven met een infuus.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina