foto's niet op internet zetten op ze te beschermen? sorry hoor maar als ik een foto van mijn dochter op hyves zet dat ze aan het puzzelen of tekenen is, kan dat echt geen kwaad hoor!!
Maar het gaat er toch om dat haar hoofdje dan geknipt wordt en op een bloot kindje gezet gaat worden door een engerd?
we leven nou eenmaal in het media tijdperk, daar ontkom je niet meer aan, je kunt je kinderen daar echt niet in tegen houden.
oja zeker partyanimals zal ik dan zeker vermijden maar goed dan beoordeel ik niet hun tienerjaren (of beter gezegd VERoordeel) want dat hoort er gewoon bij dat iemand fouten maakt dus wat dat betreft ben ik niet zo streng haha
als je denkt dat het niet zoveel kwaad kan, moet je misschien eens even gaan rondgooglen op wat er allemaal kan gebeuren met jou onschuldige foto.
ja maar dan kan je net zo goed niet meer de straat op gaan want de kans dat ze daar een foto van je kunnen nemen of dat je onder een bus komt is net zo groot je kan ook spoken willen zien denk ik dan maar, natuurlijk kan je een beetje voorzichtig zijn met wat voor type foto's dat ben ik met je eens maar je klinkt wel erg paranoia...
Ik plaats geen foto's op forums van mijn kids.....heb helaas ervaring dat iemand foto's van mijn kids heeft gebruikt om net te doen dat het haar kids waren. Dus daar ben ik voorzichtig mee.....op mn hyves plaats ik ze wel maar heb alleen bekende geaccepteerd en mn hyves afgeschermd...
gezond verstand om om niet je kinderen bloot of in een rare positie ofzo erop te zetten je kinderen compleet blokkeren van alle social media vind ik aardig paranoia overkomen hoor is niet erg als jij dat niet erg vind maar er komt een tijd dat je kinderen toch ook zelf op de pc gaan dan kan je ze beter leren om na te denken over het type foto's ipv dat je ze altijd heb geleerd dat het niet mag en dat ze dan maar daarna alles erop knallen. (dronken, weinig kleren e.d.) mij is geleerd hoe ik met een computer en social media moet omgaan van mijn ouders ik denk dat dat een taak is van elke ouder om je kind te leren omgaan met situaties ipv vermijden..
als je het topic goed gelezen had dan had je gezien dat ik aan het begin van dit topic besproken heb dat ik ( mijn inmiddels pubers) wel leer hoe en wat ze op het net doen of niet kunnen doen. ze zijn inmiddels op een leeftijd dat ze zich ook op het internet bewegen met alles erop en eraan. beide kinderen hebben hyves en msn en de hele ratteplan. en ik heb ze geprobeerd bij te brengen wat je wel of niet doet. maar dat neemt niet weg dat ik dat niet nodig vond toen ze 2 jaar oud waren net als de jongste nu is.
ik zet maar weinig foto's op internet van mijn kids. OP facebook en hyves wel maar voor heel even op hyves. Op facebook zit alleen familie verder niemand en ze staan op prive. OP mijn website zet ik geen fotos van mijn kids, alleen niet fullface dan. En ik zet op alle foto's een watermerk er op...