Ik heb nog nooit gereageerd maar ik heb volgens mij echt al duizend schoonmoeder-topics van je gezien hier, lees ze niet eens uit... Ik zou me dan toch een beetje afvragen of mensen op het forum mijn sm ' gezeur' niet beu zouden worden... (Ik ben ze nl wel beu en ben denk ik niet de enige ). Snap wel dat het frustrerend gedoe is hoor als het niet klikt met je schoonmoeder maar om nou continue weer een nieuw topic te openen...
Tja dan kan ik het je inderdaad niet kwalijk nemen dat je alles op kinderlijk niveau bekijkt en niet op een volwassen manier. Maar hou jij je lekker bezig met kinder dingetjes dan kan TS zich met volwassen problemen bezig houden, oke?
Grappig. Kind werkt met kind. Je bent met de seconde meer aan het denigreren en kinderachtiger aan het doen. Gewoon weer de gemiddelde reltante die kennelijk niks op tv te kijken heeft en dan maar op een forum gaat zitten stieren. Maakt niet uit. Zo hebben we allemaal onze minpunten.
Ja, ag hier kan ik ook duidelijk op reageren. Dat word ook zovaak gezegd over de kot, zt en kb topics, maar die blijven ook maar komen. Bij deze topic verschilt de inhoud nog wel eens. Dat scheelt dan weer.
Jaaa laten we dan ook een club openen voor al het gezeik iedere maand van alle toeslagen, en een club voor de E nummer freaks .. Jaaa leuk, word het lekker rustig in de lounge
ik lees de topics ook niet. heb verder dus ook geen last van ts en dr schoonmoeder. gewoon lekker niet lezen.
Wauw het verbaasd me echt dat je eigenlijk de laatste tijd hier op ZP voornamelijk belachelijk gemaakt kan worden en in de grond geboord. En daarna mag je ook nog even onderdeel gemaakt worden van een serie aan practical jokes. Voel me nu nog rotter dan dat ik al deed, maar goed. Dat maakt allemaal niet uit tegenwoordig. Zolang derest maar zit te grinneken op de bank toch?
Nee gelukkig ben ik geen kind die met kinderen werkt. En geloof me, dit soort gevallen kom ik ook tegen. En ja helaas worden kinderen daar ook de dupe van. Dus tja..... En er is inderdaad niks op tv. Maar als jij beweert volwassen te zijn en je met volwassen dingen bezig te houden, zou ik me toch even achter de oren krabben. Toch wens ik je heel veel geluk toe. En "praat" gewoon een keer met je so. Ggedraag je dan zo volwassen naar hen, zoals je beweert te zijn. Je zal zien wat voor een fantastiische uitwerking dat heeft. Ik zit je te stangen en je hapt. Ik beleef er alleen maar lol aan. Dus... Maar ik zal je nu met rust laten. A
Jemig serieus! laten we lekker met zijn allen iemand een rotgevoel aanpraten die zich al rot voelt. heel vriendelijk allemaal hoor, lekker TS bashen. Kijk dan gewoon niet in zo'n topic.
Serieus ? en jij mag met kinderen werken ? leedvermaak vindt ik alleen maar triest namelijk en zou ik niet aan kinderen mee willen geven. dat heet namelijk pesten en we weten hoe ver dat kan gaan.