Foto's van je kind op Facebook. (schoonouders)

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Meis laat je nou aub niet gek maken door die zielepootjes hier die denken dat ze alles zo goed weten. Lucht gewoon je hart als je dat wilt, daar is een forum voor.

En voor de mensen die zo moe worden van de SM topics van TS, wat doe je hier dan? Zeik niet zo en zout gewoon op, ga lekker een topic zoeken wat naar jou zin is...

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

wist dat ie ging komen:D nou ik klikte per ongeluk dit topic aan, wilde die erboven doen. en toen las ik dit ineens. ik keek wie het topic had geopend en dacht toen: oh ja. ik lees sowieso geen enkel schoonmoeder topic. heb nl een pesthekel aan mn eigen schoonmoeder, vandaar.;)

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Nee joh, niet doen. Niet rot voelen om opmerkingen van mensen (zoals ik) die je toch niet kent.

4. kippiekip

En jij zegt dat TS zich volwassen moet gedragen?? Hahaha laat me niet lachen ;)

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Valt me op dat we tegenwoordig elkaar maar gewoon lekker af lopen zeiken ... Een mening hebben is oke, maar de manier waarop. Kom op zeg ;)

6. henkie24

henkie24 Niet meer actief

sommige mensen kunnen ook daar slecht tegen. ik ook bv;) kan heel rot zijn. hou er toch beetje rekening mee

7. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja daar heb je wel gelijk in. Maar ja, kan het niet helpen. Als ik merk dat mensen happen, ga ik daar extra op in.
    Ieders zijn minpunten toch?

Vind het belachelijk om te zien dat mensen zich soms druk maken om de meest kleine dingen. En dan zeker als ze het zelf veroorzaakt hebben.;)

8. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Sorry, maar deze reactie slaat echt alles :$:$:$

Gaat het wel helemaal goed met je :(

Sorry, maar mensen doe zo reageren, mogen ze van mij direct van zw.pagina afflikkeren. Te triest voor woorden dit....

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Hoe de situatie ook is. Goed contact, geen contact, slechte band of goede band... Laat het los en focus je op jouw eigen gezin. Je zal zien dat dit rust geef. Ik heb de vorige topics gelezen en herken de situatie en snap je frustratie. Maar het probleem wordt er door niet opgelost. En dit vreet energie voor jezelf.. Zoek de oplossing bij jezelf. Jouw so doen dit niet voor je. Dit is niet om je af te kraken, maar jij bent de gene die een probleem heeft met deze situatie. Dus zoek de oplossing bij jezelf om hiermee om te kunnen gaan voor jezelf.

Ik heb nooit een goede band met sm gehad. Nu heeft mijn man ook nooit een goede band gehad en is het contact sindskort verbroken, dat maakt de situatie wel makkelijker. Maar hier heb ik haar verwijderd en geblokkeerd. Al zet ze 100 fotos van mijn zoon erop... Lig er niet wakker van.. Heb ik gedaan, maar ik heb het los gelaten.

Jouw zoon is hun kleinzoon en daar zijn ze trots op en willen ze mee pronken. Laat deze situatie los. Succes, makkelijk is het niet :)

10. Amare

Amare Niet meer actief

Zoals je in je openingspost schrijf: je wilt er geen drama van maken en je bent klaar met het gezeur.
    Je kunt, als je op visite bent, zeggen dat je het liever niet hebt.
    Verder zou ik het daarbij laten..

11. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol

Kicking a dog when he is down dus , ja heel volwassen...........................
    is toch een eigenschap waar ik wat aan zou doen.

12. kippiekip

Triest geval ben je, sorry.

13. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Voor iedereen, kijk zo kan het ook!

G89.
    Bedankt voor je berichtje. Denk dat dat ook het makkelijkste is. Nu heb ik geen intentie het contact te verbreken, hooguit te verbeteren.
    Zoals nijnonijntje me een egoist noemt is ze misschien vergeten te lezen dat ik juist het contact NIET verbreek omdat vriend dit al niet wilt.
    Ik dus al elke keer mee blijf gaan naar SO, omdat vriend dat wilt.

Maar het beste is om er zelf ''rust'' in te vinden.
    Al is het soms moeilijk die te zoeken. :p

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb ook mijn mening gegeven maar wel op een fatsoenlijke manier hoop ik TS?
    ik wil liefst niemand kwetsen maar heb wel geschreven wat ik dacht op een hopelijk goede manier

15. Partyrocker

Nee hoor, was oké.
    Zijn er ook genoeg die wel tips gaven of commentaar waar ik daadwerkelijk wat aan heb. Die helpen een beetje te relativeren. Juist als ik me zo druk maak om iets wat misschien helemaal verkeerd bekeken is van mijn kant.

Maar de rest vind het grappig om verder te stampen en zuigen zodat je nog met een k*tter gevoel de 'deur uitgaat' als dat je gekomen bent.

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

maar maak je daar niet druk om!!! lees de verhalen die je helpen en vergeet al het overige, er zijn er wel meer "hard" geweest maar met goede bedoelingen, neem alleen die berichtjes mee naar bedje straks en niet de "ik wil je lekker pijn doen nanananaa berichten"

17. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Graag gedaan. Ik snap de frustratie, maar het zal jezelf echt rust geven als je dit los laat. Deze situatie vreet teveel energie van jezelf. Jouw vriend wil het contact niet verbreken, dus probeer het voor jezelf makkelijk te maken en met jouw so om te gaan of in elk geval draagbaar te maken.

18. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Vergeet het ben je al ongesteld topic niet!

Maar ff ontopic, ik begrijp het wel zou ook niet willen dat er foto's van mij kindjes op fb zouden staan en ik ze niet eens kon zien.
    Ik zou eens met je schoonfamilie gaan praten!

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Misschien als je wat met de tips doet die je in al je topics al zooooooovaak heb gehad.. Hoef je ook niet weer je zoveelste topic te openen. Waarschijnlijk reageert daarom iedereen zo geïrriteerd ;)

20. Partyrocker

Iedereen reageert niet zo geïrriteerd hoor.
    Geef toch echt in de titel aan waar het om gaat. Dus als iemand er zo sacherijnig van wordt, moeten ze niet lezen.
    Makkelijk zat. ;)

Oja en heb een hoop tips al meegenomen hoor. Maar kan moeilijk alles toepassen. Dat gaat nogal lastig.

Deel Deze Pagina