Foto's van je kind op Facebook. (schoonouders)

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Volgens mij wil je alleen horen wat je wil horen ; echt je hebt volkomen gelijk, belachelijk hoe schoonouders doen. Schandalig dat ze foto's hebben geplaats, wat jij wel goed vind maar omdat jij ze niet kan zien is het alles behalve acceptabel. Ik zou er direct op af gaan en eisen dat ze de foto's verwijderen anders verlaat je hun huis niet.:cool:

2. Milujem

Milujem Niet meer actief

Sluit me hier volledig bij aan. Ondertussen maak je elke week wel een topic aan over je probleem schoonfamilie. In plaats van het allemaal hier neer te zetten, ga daarheen en uit je problemen.
    Hier wordt het geklaag een beetje vervelend ondertussen als je ziet dat jullie zo kinderachtig bezig zijn met elkaar.

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ze weten waarom:).
    Althans dat zou vriend doen. Of hij het gedaan heeft?
    Gesprekken hebben we daar al over gehad toen de tijd. Dit veranderde niet.
    Vandaar deze "oplossing".

4. Partyrocker

Nogmaals lees eerst alles.
    Al had het mijn eigen moeder geweest ;)

5. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Helemaal mee eens!

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En dan denk je dat je zondag weer gezellig bij elkaar op de koffie kan zitten? Word je vriend er niet helemaal gek van?

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou me ipv zo druk maken eens zelf met ze gaan praten ipv vriend eropuit sturen. Zo wordt het van kwaad tot erger. Zal een gezellige bedoeling worden jullie bruiloft als jullie zo door gaan....

Ik zou het jammer vinden dat ik de foto's niet zou kunnen zien maar eerlijk is eerlijk, je bent zelf begonnen met afschermen en dus hebben ze dat bij jou ook gedaan. Dit is de consequentie die het heeft. Als je er normaal geen probleem mee had gehad dat ze een foto zouden plaatsen, moet je je daar nu ook geen probleem van maken. Dat je ze niet kan zien is je eigen schuld, zij kunnen jouw dingen niet meer zien op fb en jij daardoor die van hun ook niet meer.

8. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Mee eens. Het zal een gezellige dag worden, ben wel benieuw hoe die dag zal verlopen.

Verder denk ik niet dat jouw sv shoqerende of naaktfoto's van jullie kind op fb zal zetten. Laat het los, het is allemaal niet waard.

Soms raken mensen ongemerkt gewend/verslaafd aan gedoe en dan is het wel heel saai wanneer het rustig is, dus gaan ze weer op zoek...

9. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    ik vind het echt zoeken naar dingen, ben inmiddels wel zeeeeeeeeeer benieuwd naar het verhaal van je schoonouders. ;) Dat zou ongetwijfeld ook heel anders in elkaar steken.

10. Partyrocker

Hooooooow hoe veel keer moet ik het nog zeggen.
    Het had BEA kunnen zijn wat mij betreft.
    Heb nooit problemen gehad met sv. Alleen met sm maar die staat ver buiten schot nu.
    Ik probeerde enkel de situatie uit te leggen en dat het (jaja) aan de ene kant een reactie was op mij.
    Al had dit mijn moeder geweest dan had ik me er niet prettig bij gevoelt.
    Ik ben niet boos, geïrriteerd of over de zeik.

IK VOEL MEZELF ER NIET PRETTIG BIJ.

11. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik vind het sowieso not-done om foto's van andermans kind online te zetten, zonder het eerst even te overleggen. Dus wat dat betreft heb je gelijk, maar eerlijk gezegd vind ik dat al je topics samen meer vind lijken op een soap an sich. Het lijkt mij een erg vermoeiende situatie en wat Daantje al zegt het lijkt alleen maar kinderachtiger te worden. Misschien moet je je af vragen of je nog wel contact moet willen hebben met elkaar? Of in ieder geval het principe choose your battles hanteren en de rest lekker naast je neer leggen (hoe moeilijk dat ook is), want hier wordt niemand beter van...

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Maar als je nooit problemen hebt gehad met sv, waarom heb je hem dan ook geblokkeerd voor als jouw fb dingen, dat is toch vragen om problemen? Nu heeft hij het bij jou ook gedaan en dan voel je je er niet prettig bij??? Hoe denk je dat sv zich voelde?

13. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    dit dus!

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Precies,

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Lees nu eerst eens alle berichten terug voordat je zo'n reactie plaatst! Dan krijg je vanzelf antwoord op jouw redenatie. ;)

16. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Nou ik heb ook alle berichten gelezen ,maar vraag mij ook nog steeds dit af hoor.

17. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Wow dit is wel echt kleuterschoolniveau zeg. Ik heb er gelukkig echt geen beelden bij dat families zo met elkaar om gaan. Gooi ze allemaal van FB af, dan ben je klaar. En vraag je sv geen foto's te plaatsen.

18. Partyrocker

Uhhh schoonvader is alles behalve zielig hoor Hahaha.
    Nee hij speelde t net zo goed Door naar sm. Vandaar. ;)

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    En dan kun je niet gewoon er boven staan en het laten maar dan scherm je van alles maar af voor ze?

Het gaat heen en weer zo he.. Mijn advies blijft hetzelfde als in de vorige topics, sta er boven en laat je toch niet zo opnaaien.

20. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Precies! Jij voelt je er niet goed bij dus zal je er wat mee moeten doen meis.. En ik vind dat echt geen gezeik hoor. Jullie kind! ;)

Deel Deze Pagina