Foto's van je kind op Facebook. (schoonouders)

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Als vriend hem kan zien dat zie ik hem toch ook niet automatisch? Dan krijg ik toch ook niet te zien wat er de hele dag door geplaatst word?

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik zit niet de hele dag op het profiel van mijn vriend te neuzen.

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Meid.....wat is dit. Je bent op een bepaalde missie. Doe dat nou niet.
    Dat maakt de band echt niet beter hoor. Spionnetjes???
    Waarom kan je dit niet gewoon accepteren dat je sv trots is op zijn kleinkind. Wees gewoon blij voor je zoontje.
    En je hebt een toon gezet om ze te blokkeren. Accepteer dan ook gewoon dat je nu geen zicht op hun hebt.
    Ze zullen heus geen rare dingen over je zoon op fb zetten hoor.
    Nogmaals. Wat je zaait, zul je ook oogsten.

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Afgezien van het feit wat er allemaal in jullie familie gebeurd (ik heb me daar niet in verdiept).

Ik zou ook niet willen dat familie fotoos plaatst op facebook. Mijn vader heeft dat eens gedaan, wist niet dat ik het niet wou. Heeft t daarna ook weer netjes eraf gehaald. Zonder enige moeite.

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Want idd ... dat gaat de relatie op zeker verbeteren??? :( leuk ook voor je sv (waar je blijkbaar een prima relatie mee hebt) dat hij foto's van zijn kleinkind alleen maar via anderen (niet familie) kan zien. Een hele volwassen instelling ook ...

Zie je echt niet wat er nou is gebeurd dan??? Neem nou eens even een stap terug en bekijk dit nou eens even van een afstandje ... Ze doen echt niets anders dan wat jij doet hoor.

5. nijnonijntje

Hahah sorry ik moet hier even heel hard om lachen:D. Geweldig.

6. knap

knap Niet meer actief

Dat laatste zinnetje.!! Daarmee verraad je je nu zelf. Het gaat je helemaal niet om je kind maar over de controllen houden. En zo nu hou ik er mee op.!!!

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    So ... what's the bloody problem then ...

8. Partyrocker

Ondertussen is hij misschien aan het werk, of heb ik ook al 10 keer gezegd dat ik niet weet ik hoe ik dat aan moet pakken, want dat is juist zo mooi hier.

Ik vraag hoe ik er mee moet omgaan omdat ik mezelf er niet prettig bij voel (lees; niet kwaad ben, maar mezelf er niet prettig bij voel) en ik krijg een aaneenschakeling van rotopmerkingen en commentaar op mijn dak.

Soms volstaat een simpel; Goh, ik zou hem even bellen het rustig uitleggen en klaar al hoor.

Puntje bij paaltje ben ik de middag bezig geweest mezelf te verantwoorden, maar er zijn weinig concrete tips mijn kant op gekomen hoe ik dit ter sprake zou moeten brengen.

(op een paar na dan)

9. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer is de bruiloft gepland eigenlijk?

10. Partyrocker

Dan heeft 1 van de ouders er toezicht op.

Nu GEEN.

That's the bloody problem.

11. nijnonijntje

Vind niet dat je hier om tips vraagt eerlijk gezegd.
    Je vraagt hoe wij het zouden vinden. Nou alle antwoorden spreken voor zich volgens mij.

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dus het gaat NIET om de foto ... het gaat om controle??

Unblock je sv en je zult die foto's ook zien ... bloody problem solved

13. Partyrocker

Dat is een aanname.
    Want hoe weet jij zo zeker dat is mijn statussen openbaar maak, mijn sv dit ook gaat doen ?

14. Partyrocker

Nou wat vind je ervan als je foto's op facebook heb staan van je kind die jezelf niet kan zien?

Maar nee, iedereen voelt zich geroepen dat het over de gehele relatie met sm gaat. Dan word ook nog even voor de sier de relatie met mijn vriend erbij gehaald en alles wat er verder niet mee te maken heeft
    Want jullie zien het misschien zelf niet zo zwart-wit, maar ik dus wel.
    Dat het nu over so gaat heeft simpelweg de reden gehad omdat ik de twee kanten wou belichten.
    Ik had ook kunnen weglaten dat ik afgeschermd had namelijk. ;)

15. Partyrocker

Wat heeft dat er dan mee te maken? ;)

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ach ... misschien ziet hij dit wel als een witte vlag ... of (ik weet het ... een heeeel revolutionair idee hoor ...) je zeg tegen sv, joh, ik heb je unblocked, zou je dat bij mij ook willen doen?

Aan de andere kant, idd, hij kan ook (en in mijn ogen terecht) vinden ... joh, zoek het uit. Jij wilde dit toch ...??!!

Ook kinderachtig, maar hij was niet degene die begon

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Godsamme wat een blok beton zeg.
    Oké, ja je hebt helemaal gelijk. Dat is volgens mij het enige wat je wil horen.
    Kritiek, commentaar, andere mening; het is allemaal niet wenselijk want JIJ hebt gelijk.

18. knap

knap Niet meer actief

Achterdocht.
    Controle.
    Aandacht vragen.
    Conflicten op roepen.

Ga deze woorden eens opzoeken op internet dan zal je verbaast zijn van wat daar uit komt.

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

waarom verbreek jij het contact niet gewoon met je schoonmoeder?
    je man en kindje kunnen naar daar gaan maar ga jij gewoon niet meer en als je man gaat niet vragen hoe het was en wat ze allemaal vertelde, verbreek het contact gewoon, iedereen blij

20. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Daar lijkt het wel op ja :D :)
    Misschien tijd om jezelf eens een spiegel voor te houden? ;)

Deel Deze Pagina