Ik irriteer me enorm aan mijn lach, als ik lach zie je mijn tandvlees. Nu heb ik op het internet gevonden dat dit dmv plastisch chirurgie dit kan verhelpen.
oke ja hij heeft mijn mijn dochtertje ook aan der mond geopereerd al 3x en het is echt heel mooi geworden mensen vragen nu of ze gevallen is die dokter heet trouwens dr de bruijn
ik ben ook wel benieuwd naar een goed chirurg, ik wil in de toekomst mijn borsten laten liften, maar ik durf niet. Ik ben nu DAS je goed recht aan het kijken en daar word ik niet vrolijk van.
Het zijn altijd de negatieve verhalen die je overal hoort. Het gaat bijna altijd goed hoor. Als je eens wist hoevaak de brandweer mensen uit hun auto moeten snijden....of hoeveel dodelijke ongelukken er gebeuren...dan moet je ook maar niet auto rijden. In ieder geval heb je hier http://www.borstenforum.nl/ een borstenforum. Vanalles te vinden over vergroten/verkleinen/liften en combinaties. Maar goed, dat is een overweging die iedereen zelf moet maken. Ik ken niemand die er spijt van heeft, van welke plastische ingreep dan ook. (en ik ken er veel)
Ik heb zelf een borstverkleinering gehad en ben ik het ziekenhuis geholpen geworden. In belgie omdat het daar vlugger ging als bij ons in nederland. En ik ben super te vreden ermee. Je moet ook een deel op je eigen gevoel afgaan. In Heerlen had ik een slecht gevoel erbij. Toen ben ik naar genk gegaan en bij die arts voelde ik me op mijn gemak.
huh? is dat positief dan? Als ik iets laat opereren en mensen zeggen tegen mij: Ben je gevallen? Dan is dat toch niet positief?