Bedankt! Heb de boom idd bij freesstudio vandaan. De stam heb ik met papier beplakt wat ik ook bij freesstudio heb besteld (heeft een mooi nerf structuur)
Ik vind de bomen bij de freesstudio erg mooi, we willen ook graag een boom maar weet nog niet precies welke. Hebben jullie de extra volle boom?
Leuk! Hoe hoog zijn de bomen die jullie hebben? Vind die van freesstudio ook erg mooi, waarschijnlijk gaan wij binnenkort daar ook iets bestellen. @Jojo12; mooi die boom zo, vrolijk! Maar jouw gordijnen zijn ook super!! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Gordijnen hebben we bij de formido vandaan. Hebben van dezelfde serie ook een kussen, plaid en poef. De rest van de kamer hebben we in neutrale tinten en zo is het toch duidelijk een kamer voor een jongetje. Weet niet zeker of ze alles nog steeds hebben bij de formido, wij hebben het denk ik alweer 8 weken geleden gekocht
Ik kwam laatst via een vriendin op het idee om de stam van de boom met magneetverf en daarna grijze schoolbordverf te schilderen. Wilde graag de stam grijs schilderen en dit zal er ongeveer hetzelfde uitzien maar dan met de mogelijkheid om er met krijt iets op te schrijven of er tzt iets op te hangen mbv magneetjes. De blaadjes ga ik met behang en/of stof behangen... Heb er zin in! Ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden.
hier zelf een mdf tak in elkaar geknutseld. maar hoe hebben jullie hem aan de muur bevestigd?? bepaald soort lijm?