Mooi meiden!! Hier een foto van onze boom! Zit nog te twijfelen over de blaadjes. Mijn idee was eerst om de blaadjes groen en blauw (of groen en roze) te behangen met verschillende behangetjes. Maar misschien dat ik de blaadjes alleen blauw of roze maak (dus geen groen erbij). Het lampje wil ik ook nog in roze of blauw schilderen en/of behangen. Nou ja, dat zien we wel.... Het snoer van het lampje moet natuurlijk nog even knap weggewerkt worden. Het vogeltje wat in de boom hoort komt boven het ledikant te hangen met in z'n snavel de naam van de kleine die we via internet uit MDF laten zagen. Ook dat doen we na de geboorte natuurlijk aangezien we niet weten welke van de 2 namen het zal worden! We hebben zelf de stam langer gemaakt met een extra deel MDF omdat anders het bladerdak niet boven het ledikant en commode uitkwam. Wij zijn er (tot zover) erg blij mee!
Mijn boom en jungle diertjes zijn eindelijk klaar Ben erg blij met het eindresultaat! Op het kamertje hebben wij het sterren thema van Little Dutch