Zwangerschapsstreep

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door aardbei1707, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Hoi hoi,

Wie heeft er ook een zwangerschapstreep van navel naar schaambeen?
    Ik ben nu 3 maanden geleden bevallen en hij zit er nog steeds:(
    Iemand die hier ook last van heeft en gaat deze nog weg?
    Ik hoop het want vind het niet mooi!

Moet wel zeggen dat hij pas tijdens mijn bevalling is gekomen.. tijdens mijn zwangerschap nergens last van gehad..

2. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ik heb hem ook nogsteeds (5,5 maand geleden bevallen) maar hij is al we veeeeel lichter. Bij mij werd hij ook een heel stuk donkerder na de bevalling. Daarvoor was ie wel aanwezig maar niet duidelijk. Ik zou niet weten of ie helemaal weg trekt, maar ik vind het niet zlo erg... wel mooi juist!

3. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Ik had hem ook, maar hij trekt echt weer weg! Weet alleen niet meer wanneer hij weg was, sorry...

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik heb m ook nog, Beer is nu 4 maanden.
    Hij is wel een stuk lichter moet ik zeggen.

5. lies276

lies276 Niet meer actief

na drie van de vier zwangerschappen is hij weggetrokken, maar na de vierde is hij helaas gebleven.
    en de jongste is nu toch al 1,5 jaar!
    sowieso heeft de laatste zwangerschap mijn lichaam niet echt goed gedaan. de rek is nu echt uit het vel van mijn buik en borsten :( en elke zwangerschap heeft m'n rug ook behoorlijk benadeeld!
    maarja.....als ik aan tafel zit en mijn kroost zie zitten...........cliché maar waar:)

6. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Nu 6 weken na de bevalling begin ik me er ook aan te irriteren
    Bah slappe buik en dan ook zon lelijke streep! Tijdens zwangerschap vond ik hem mooi nu lelijk

Mag vandaag starten met sporten !!!!! Jippie

7. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de mijne pas gekregen in de voorlaatste week van de zwangerschap. Hij loopt van mijn navel naar beneden, maar ook naar boven tot net onder mijn ribben, haha. Hij is wel heel donker nu, geen idee of hij nog weggaat. Maar als dat het enige is kan ik er wel mee leven.

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Verrek!! Hij is weg hier!! Nooit meer aan gedacht! En ik had me toch een landingsbaantje van doos tot tiet!!! Haha :D

Edit: beter een landingsbaantje dan een streepjescode, trust me!!!

9. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Nu 7 maand geleden bevallen en de streep is nu weg (misschien al een maandje of zo maar heb er niet zo op gelet). Kan er nu iig niks meer van zien :).

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier is de streep nu 'weg aan het gaan' gaat heel langzaam..

11. Veer85

Veer85 Actief lid

15 feb 2012
    124
    0
    0
    Goed om te lezen dat het wegtrekt. Ik heb er nl ook een van onder tot de navel en dan van de navel nog verder omhoog en ze staan ook nog niet recht boven elkaar (net of ik scheef ben).

12. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

Hier is die er ook nog hoor! Wel een bibberig lijntje! Haha! En niet zo heel duidelijk meer, de Vk Zei toen dat hij de tijd dat je bv geeft kan blijven zitten, oftewel, totdat je hormonen je lijf uit zijn! van mij mag ie gaan :) Aan de anderer kant, heb mijn bikini echt alweer aan gehad in het zwembad en er keek niemand gek :)

13. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik heb m ook nog (bijna 3 mnd geleden bevallen). Hij lijkt wel lichter te worden. Ik hoop ook dat ie wegtrekt! Gelukkig is het voorlopig geen bikiniseizoen ;)

14. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ben ik de enige die hem best wel leuk vind dan? Ik was hem overlaats nog eens trots aant laten zien, en manlief ineens 'hij is al wel een pak lichter'.
    Ik meteen 'echt? Oh nee!'
    Het is ook nooit goed he :p

15. Maia

Maia Niet meer actief

ik had hem bij Fleur heel donker en ik denk dat hij na een jaar nauwelijks meer te zien was. hij is nooit helemaal weggegaan.

bij Tim bleef hij heel licht, denk pas een maandje voor de bevalling dat hij wat donkerder werd, niet zo donker in elk geval als bij Fleur. Hij zal wel lichter worden tzt maar ga er niet vanuit dat hij helemaal wegtrekt.

16. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    ik heb hem nog voor de helft

17. Koon

Koon Niet meer actief

Logisch dat hij na de bevalling donkerder wordt. Je huid is niet meer uitgerekt waardoor het pigment als het ware bij elkaar komt.

Ik heb hem ook nog, maar ik heb er zeker geen 'last' van. Rare bewoording, hij doet toch geen pijn?
    Van mij mag hij blijven, als dat het enige is.

18. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb hem ook nog steeds: ruim 1 jaar na de bevalling...is wel lichter geworden.

19. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Bij mij begint hij wel te vervagen. Maar weg is hij nog niet.

Ik heb al heel snel mijn navelpiercing uitgedaan. Maar de huid rond de piercing werd steeds roder. Net alsof de huid ontstoken was. Nu 9 weken later is deze rode plek nog niet weg.

Iemand ervaring hiermee?

Deel Deze Pagina