Onze dochter geboren met 41 weken heel vies Ingeleide bevalling + vacuüm ivm meconium houdend vruchtwater
40 w en 5 d. precies 3400 gr zoals je kan zien. En helemaal schoon, zelfs dr haartjes.. was zo verbaasd.
Zoon: 3800 gram 38+5 Dochter: 4100 gram 39+2 Allebei nog wel wat huidsmeer (zoon flink). Mooie ronde getallen.. geen digitale weegschalen
Mijn meisje geboren 14-12-2011 (was oorspronkelijk volgens de echo 23 weken lang 3 januari uitgerekend) met 37,2 weken zwangerschapgeboren (had zelf de berekening van eind dec 2011). Ze woog 3900 gram bij +- 51,5 cm lang(werd niet met beentjes recht gemeten ivm heupjes).
Wouw meiden wat een prachtige foto's van jullie kindjes! Als ik dit zie kan ik helemaaaaaal niet meer wachten
Hier E, 54 cm en 4145 gram, geboren met 41+1, 3 dagen durende bevalling, gelukkig net geen keizersnede en maar 5 minuutjes geperst (ik heb er overigens niks ernstigs aan overgehouden voor ik andere moeders bang maak) (Meneer is nu trouwens al 60 cm en 5,5 kilo, al die schattige kleine kleertjes heb ik al mogen opruimen )
ja idd!ben trouwens wel erg blij met zijn gewicht, hij was namelijk nog veel groter geschat aan de hand van de groeiecho's hij bleek voornamelijk erg lang
Bovenste is de oudste. 39+6.. Woog 2870 gram. Wel met vacuüm geboren, dus een klein punthoofdje De onderste is de jongste, 40+1, Woog 3030 gram. (weegschaal was nog niet klaar met meten toen m'n man de foto nam) Lenn had helemaal geen huidsmeer.. Werd schoon geboren. Elise had een stuk meer, vooral in de huidplooien.