Wat een mooie foto's! Ik vind dat echt het mooiste moment van de bevalling! ik keek daar echt naar uit bij de 2de! Heerlijk!
Nog even de laatste pagina's doorgekeken, wat een poepies allemaal. De 1 helemaal rossig, de ander helemaal paars, onder het smeer... zoveel verschil, echt leuk om te zien. Ik weet nog dat ik voor de bevalling keihard riep dat ze hem eerst moesten schoonmaken en dan pas op me mochten leggen. Maar toen ik eenmaal het eerste brabbeltje hoorde (hoofdje was eruit, nog 1 pers te gaan) wist ik niet hoe hard ik moest persen om hem bij me te hebben Hier moest ik opeens aan denken toen ik een paar besmeerde beebjes zag, dat het er best "vies" uitziet, maar dit is het dus helemaal niet
Wat mooi om al die kindjes te zien zeg! Ik krijg er nu wel ineens heel veel zin in om te bevallen. Word een beetje emo van al die beebjes dat overkomt me niet snel. **lang leve de hormoontjes**
Mooie foto's. Ik krijg er weer zin in en kijk uit naar ons meisje. Ben benieuwd welke week ze komt, ik zie zoveel verschil hier. Zelfs 1 precies 40 weken
morgen 3 weken oud. met 39.3 weken geboren. hij was 3770 gram en 53 cm. Hier was hij al schoon, hij zat helemaal onder het bloed.
Och wat een poppetjes! Zo bijzonder om te zien... Enkele minuten geleden nog 'veilig' in de buik en nu aan het begin van een heel leven. Heerlijk!
Ook ik ga de mijne even plaatsen Dinand geboren met precies 37 weken, 2750 gram en 47 cm lang, geboren d.m.v. keizersnede omdat hij in stuit lag! En Fabiënne geboren met precies 38 weken, 2920 gram en ook 47 cm. Fabiënne is via de normale weg gekomen.