Wat een fantastisch topic....en wat een mooie en ontroerende foto's! Mijn bijdrage; geboren met 38+3, inleiding van ruim 3 dagen, 51 cm en 3680 gram:
mooooooooooi Masu! En de rest natuurlijk ook, zou haast weer gaan kriebelen Jos geboren met 36 weken precies, na 2 dagen gebroken vliezen en weeen uiteindelijk geboren met een keizersnede. 3035 gram en 47 cm
@talia, dat was het zeker maar het uiteraard waard. Dat haar tja hij is al 3 keer bij de kapper geweest
Wauw wat een super mooie foto's van super mooie babytjes. Wat een wonder het prille begin van een mooi leven dat voor je licht.
Zucht, ik wilde dat ik ook zo'n foto kon laten zien van mijn tweede, maar mijn moeder moest zonodig flauwvallen (lage bloeddruk) en dacht pas aan foto's maken toen hij al aangekleed onder de lamp lag haha. Stoute moeder dat ze niet even kon wachten met flauwvallen. Tsja, ik had nog zo gezegd, drink niet teveel, want stel je voor dat ik vannacht ga bevallen..........
erug mooi om dit allemaal te zien ik kan ook niet meer wachten tot kleine meid in onze armen ligt Dan kom ook ik hier ff showen. Geniet van jullie wonders
soms probeer ik me dat geweldige gevoel te herrinneren van dat je kindje net geboren is. Ik weet nog dat het geweldig was maar ik voel het niet meer nu (natuurlijk wel een ander geweldig gevoel he!)
Dit herken ik helemaal....zo jammer dat je je zoiets niet helemaal meer kunt herkennen (of herbeleven of zo)...
Ons mannetje, net na de bevalling... Ik was hier niet meer bij, heb een keizersnee gehad met een onverwachte volledige narcose omdat de ruggenprik na 5 keer prikken niet lukte... Weet dus niet hoe hij er direct na de bevalling uitzag helaas..