al dat lekkers in de tuin

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Justy, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    mijn zoontje stopt alles wat hij in de tuin vind in zn mond. Hoe gaan jullie daar mee om? Als ik het er it wil vissen is het namelijk een hele worstelgang. Loop nu dus als een politieagentje achter hem aan de hele dag, nee! Wordt er zelf gek van haha

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Heel herkenbaar! Zelfs slakken :$. Ik zeg ook inderdaad dat het niet mag, maar heb vooral de tuin dreumes proof gemaakt. Alleen de aardbeien zijn inmiddels wel erg verleidelijk, zeker de groene :)

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Heel herkenbaar. Er is helaas niet veel aan te doen is mijn ervaring. Behalve de tuin en het huis dreumesproof maken. Dathebben we hier wel gedaan. Als ze nu wat in haar mond stopt is het een verdwaalde druif of rozijntje of kruimel, dingen die niet erg zijn. Bovendien tuft ze ze meestal ook weer uit.

Nu probeert ze me uit, als ze mijn aandacht wil stopt ze heel snel iets in haar mond om dan supersnel en schaterlachend weg te kruipen ;) ik heb nu geleerd dat negeren het beste werkt en dat ze het vanzelf uitspuugt.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier werkte negeren niet, dan bleef ze gewoon aarde eten etc. Dus ik ben het juist reaoluut uit haar mond gaan vissen; daarvoor gaan we naar binnen, zet ik haar op de bank en pluk ik het uit d'r mond. Dat vindt ze vreselijk, dus nu stopt ze eigenlijk niets meer in d'r mond.

5. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Dan ga ik negeren eerst eens proberen. Zou fijn zijn als dat werkt :) t probleem in onze tuin is dat we brede voegen hebben waar vanalles in blijft zitten. Er is niet tegenaan te vegen. Hij vind dus genoeg. In huis kan het sowieso geen kwaad, ik stofzuig iedere ochtend voor ik hem laat kruipen want we hebben ook een hond.

Deel Deze Pagina