Wie van jullie heeft er Skype? En zo ja, hebben jullie dan ook ineens computerproblemen? Ik heb nu 3 keer Skype gedownload en elke keer krijgt de computer daarna problemen. Gooi ik het eraf dan functioneert de computer weer. Hij loopt steeds vast op internet en bepaalde pagina's kom ik niet meer op. Ik wil wel graag Skype behouden omdat mijn broer in Noorwegen woont en ik graag met hem gratis wil bellen.
Wij hebben skype op de computer en heb totaal nergens last van. Vriend heeft het erop gezet dus geen idee waar hij het vandaan heeft en waar hij het opgeslagen heeft helaas. Wat voor kuren heeft je computer?
Ik heb het gewoon van de site gedownload. Op de site van Skype zelf hebben ze alleen een Engelse helpdesk. Ik kan wel redelijk Engels maar niet in computertermen. Hij loopt dus vast op internet. Je krijgt dan een bericht van Taakbeheerd dat explorer niet reageert en vervolgens de vraag of je het probleem wil melden. Ook kan ik bepaalde sites niet meer op als Skype erop staat.
Als mijn vriend straks thuis is zal ik het hem wel even vragen. Misschien weet hij de oplossing wel. Als hij iets weet laat ik het je wel weten.
Hey hoi! Wij hebben ook skype en het werkt heel goed. Vooral handig om familie in Canada en Spanje te "bellen", binnen nederland krijgen we alleen vaak te horen dat het net klinkt of we handsfree bellen of zo. Geen problemen verder ermee.
wij hebben windows XP en ik download de Skypeversie die nu op hun site staat. Geen idee welke versie dat is maar je hebt er XP of 2000 voor nodig.
Hier ook problemen met Skype en het netwerk, sinds Skype op de pc zit gooit de pc iedere keer alle instellingen van internet eruit. Erg lastig, maar ik wil wel graag met mijn zus in Brazilie praten... Als je de oplossing hebt, hoor ik het graag!
Probeer eens een oudere versie. Dat wil soms nog wel eens helpen. Dat kan je hier doen: http://www.oldversion.com/program.php?n=skype Probeer eens één van de 2. versie. Laat je nog even weten of het gelukt is?