hallo een licht streepje heb je altijd ik heb al 2weken een lichte:S helaas! kijk maar in men album xxxx en succes
Hey cindy21 Is de lijn even donker of lichter Anders moet je nog ff wachten Maar volgens mij komt je ei wel Liefs Tijgertje23 Ik ben ook begonnen met ovu en ben op dag 8 begonnen En ik had ie iets donkerder dan de andere foto staat in me album
Ik heb verschillende testen in mijn album staan. Door de ovutesten kwam ik erachter dat ik mijn ei rond dag 10 had en al 10 dagen na mijn ei ongi werd.
Hoi leentje Ik ben deze maand ook begonnen met tempen en heb op dag 8 en 9 posi ovulatie test En we hebben zowat elke dag geklust en afgelopen week woensdag hebben we de iui behandeling gehad Maar de gyn zei ik heb er een goed gevoel erover Dus we zijn benieuwd Ik heb bij het smap topic ff mijn kaartje laten zien maar is het niet zo als je een eisprong gehad heb dat ie eerst hoog wordt en dan naar beneden die lijn? Zou je even willen kijken alvast bedankt Liefs Tijgertje23
Hoihoi! Ik vind het zo gek! Heb nu de afgelopen 3 dagen iedere dag rond 12 uur getest (geen ochtendurine..) en heb steeds een licht 2e lijntje (negatief dus..). De test van vanmiddag was iets donkerder maar ook nog steeds aan de lichte kant, en nu heb ik ineens hartstikke krampen.. Ik dacht vorige maand dat dit mijn ei was, zou dit dan toch niet zo zijn? Of kan ik mn ei gemist hebben? Dat lijkt me toch niet als dit al de 3 test dag is dan had ik toch een donkerder streep moeten hebben? Oja.. en het is geen ontpillen want ik heb voordat ik stopte met de pil maar 3 maanden geslikt dus dat lijkt me dan toch sterk..? of vergis ik me weer?
ik heb een positieve ovulatietest in mijn album staan. De foto is niet erg scherp, want hij is met mijn telefoon gemaakt. Oja, deze positieve ovulatietest was van gisteren. Liefs Hummel.
Lievelief, ik heb altijd vóór mijn ei zo'n 3 dagen lang van die krampen, af en aan. Kan dus prima dat die positieve test ergens komende dagen nog komt. Hummel, aan de klus jij !
@miepie.. Oh gelukkig! Heb vandaag besloten om wat later op de dag te testen denk rond een uur of 2,3.. Ben benieuwd!
@miepie, ja ik heb vannacht flink geklust. Uit ervaring weet ik dat ik mijn eisprong heb op de dag van mijn positieve test, dus het wordt weer spannend. Jij ook heel veel succes. Liefs Hummel.
Tadaaa: Onderste 2 positieve testen: Onderste op 14 januari (ook heel duidelijk eisprong gevoeld) Die daar boven op 13 januari
Nou meiden Vandaag weer een posi test Maar weet niet of het ook van de pregnyl komt Vrijdag me iui weer wordt weer spannend Liefs Tijgertje23
hoi meiden, Ik ben deze cyclus ook begonnen met de ovutesten maar er gebeurt niets! Ik ben nu al 10 dagen aan het testen maar ik zie alleen de controle lijn. Ben zo bang dat er helemaal geen ei gaat komen.... Hadden jullie trouwens die posi streep meteen nadat je hem in je urine had gedoopt (dus net zo snel als de controle streep)? Of kwam dat test streepje pas iets later opzetten? Er staat nl in de gebruiksaanwijzing dat je hem na 10 minuten mag aflezen. Lijkt me zo raar dat er na die 10 minuten ineens een streep staat. Dat kan toch niet? Hij loopt vast op ofzo.
Na 5-10 minuten moet je hem aflezen, duidelijker wordt hij dan niet. Je kan je + test nog wat later krijgen hoor! Bij mij was het de vorige keer op dag 17, maar het zou nog later kunnen!
Wie wil er naar de foto in mijn album kijken? Ik had vandaag 'ineens' (voor het eerst) een tweede streepje op mijn ovu test. Is deze positief genoeg voor een eisprong? Wij hebben trouwens de voorgaande dagen niet geklust, alleen vandaag. Is dit te laat als hij vandaag dus positief blijkt te zijn?
Nou, het lijkt me redelijk positief! Zover ik kan zien zijn ze even dik en dus positief! Aan de klus jij!
Hmmm, reageer even op het "vage" in de titel ... zie album (tests van 01/02)... Ik dus maar denken dat het toch wel mijn ei zou zijn geweest op 30/01. Tot ik vanavond (ja, voor de zekerheid toch maar doorgetest ) een positieve test had! Twee dagen later dan normaal dus...
hey meis, wat zie ik nu?! je heb een mk gehad?! dit vind ik echt rot voor jullie hopelijk ben je gauw weer in blijde verwachting liefs mama2801
Miepie zou positief is hij toch niet die van 1-2? Hij is niet even donker of donkerder dan de controle lijn?
Hallo ladies! Even een vraagje! Ik had 24-01 een posi ovutest en hij was de dagen erna een stuk lichter (hoewel ze heel goed zichtbaar bleven) Nu heb ik gisteren weer een ovutestje gedaan en nu is ie weer zo goed als positief.. Ik heb donderdag een zw-test gedaan en die was heeeeeeeeeeel licht positief, maar de zaterdag erop was het lijntje er nog wel maar weer lichter. Ik dacht dus eigenlijk dat ik niet zwanger ben, maar zou het dan kunnen zijn dat ik nu pas een eisprong heb.. Ik weet het niet meer! HELP!