foto's van vage en duidelijke ovulatie testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tijgertje23, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hallo
    een licht streepje heb je altijd ik heb al 2weken een lichte:S
    helaas!
    kijk maar in men album

xxxx en succes

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey cindy21

Is de lijn even donker of lichter
    Anders moet je nog ff wachten

Maar volgens mij komt je ei wel

Liefs Tijgertje23

Ik ben ook begonnen met ovu en ben op dag 8 begonnen
    En ik had ie iets donkerder dan de andere
    foto staat in me album

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb verschillende testen in mijn album staan. Door de ovutesten kwam ik erachter dat ik mijn ei rond dag 10 had en al 10 dagen na mijn ei ongi werd.

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi leentje

Ik ben deze maand ook begonnen met tempen
    en heb op dag 8 en 9 posi ovulatie test

En we hebben zowat elke dag geklust en afgelopen week woensdag hebben we de iui behandeling gehad
    Maar de gyn zei ik heb er een goed gevoel erover
    Dus we zijn benieuwd
    Ik heb bij het smap topic ff mijn kaartje laten zien maar is het niet zo als je een eisprong gehad heb dat ie eerst hoog wordt en dan naar beneden die lijn?

Zou je even willen kijken alvast bedankt

Liefs Tijgertje23

5. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hoihoi!
    Ik vind het zo gek!

Heb nu de afgelopen 3 dagen iedere dag rond 12 uur getest (geen ochtendurine..) en heb steeds een licht 2e lijntje (negatief dus..).

De test van vanmiddag was iets donkerder maar ook nog steeds aan de lichte kant, en nu heb ik ineens hartstikke krampen..
    Ik dacht vorige maand dat dit mijn ei was, zou dit dan toch niet zo zijn? Of kan ik mn ei gemist hebben? Dat lijkt me toch niet als dit al de 3 test dag is dan had ik toch een donkerder streep moeten hebben?

Oja.. en het is geen ontpillen want ik heb voordat ik stopte met de pil maar 3 maanden geslikt dus dat lijkt me dan toch sterk..? of vergis ik me weer?

6. Hummel

Hummel Niet meer actief

ik heb een positieve ovulatietest in mijn album staan. De foto is niet erg scherp, want hij is met mijn telefoon gemaakt.

Oja, deze positieve ovulatietest was van gisteren. :D

Liefs Hummel.

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Lievelief, ik heb altijd vóór mijn ei zo'n 3 dagen lang van die krampen, af en aan. Kan dus prima dat die positieve test ergens komende dagen nog komt.
    Hummel, aan de klus jij ;)!

8. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    @miepie.. Oh gelukkig!
    Heb vandaag besloten om wat later op de dag te testen denk rond een uur of 2,3..

Ben benieuwd!

9. Hummel

Hummel Niet meer actief

@miepie, ja ik heb vannacht flink geklust. :)
    Uit ervaring weet ik dat ik mijn eisprong heb op de dag van mijn positieve test, dus het wordt weer spannend.

Jij ook heel veel succes.

Liefs Hummel.

10. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Tadaaa:

Onderste 2 positieve testen:
    Onderste op 14 januari (ook heel duidelijk eisprong gevoeld)
    Die daar boven op 13 januari

11. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Nou meiden

Vandaag weer een posi test
    Maar weet niet of het ook van de pregnyl komt

Vrijdag me iui weer
    wordt weer spannend

Liefs Tijgertje23

12. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    hoi meiden,
    Ik ben deze cyclus ook begonnen met de ovutesten maar er gebeurt niets! Ik ben nu al 10 dagen aan het testen maar ik zie alleen de controle lijn. Ben zo bang dat er helemaal geen ei gaat komen....
    Hadden jullie trouwens die posi streep meteen nadat je hem in je urine had gedoopt (dus net zo snel als de controle streep)? Of kwam dat test streepje pas iets later opzetten? Er staat nl in de gebruiksaanwijzing dat je hem na 10 minuten mag aflezen. Lijkt me zo raar dat er na die 10 minuten ineens een streep staat. Dat kan toch niet? Hij loopt vast op ofzo.

13. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Na 5-10 minuten moet je hem aflezen, duidelijker wordt hij dan niet. Je kan je + test nog wat later krijgen hoor! Bij mij was het de vorige keer op dag 17, maar het zou nog later kunnen!

14. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Wie wil er naar de foto in mijn album kijken? Ik had vandaag 'ineens' (voor het eerst) een tweede streepje op mijn ovu test. Is deze positief genoeg voor een eisprong?
    Wij hebben trouwens de voorgaande dagen niet geklust, alleen vandaag. Is dit te laat als hij vandaag dus positief blijkt te zijn?

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nou, het lijkt me redelijk positief! Zover ik kan zien zijn ze even dik en dus positief! Aan de klus jij! ;)

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hmmm, reageer even op het "vage" in de titel ;)... zie album (tests van 01/02)... Ik dus maar denken dat het toch wel mijn ei zou zijn geweest op 30/01. Tot ik vanavond (ja, voor de zekerheid toch maar doorgetest ;)) een positieve test had! Twee dagen later dan normaal dus...

17. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hey meis, wat zie ik nu?! je heb een mk gehad?!
    dit vind ik echt rot voor jullie hopelijk ben je gauw weer in blijde verwachting

liefs mama2801

18. Niet meer actief

Miepie zou positief is hij toch niet die van 1-2?

Hij is niet even donker of donkerder dan de controle lijn?

19. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    ja, ik vind die van 30-1 ook duidelijker!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo ladies!

Even een vraagje! Ik had 24-01 een posi ovutest en hij was de dagen erna een stuk lichter (hoewel ze heel goed zichtbaar bleven) Nu heb ik gisteren weer een ovutestje gedaan en nu is ie weer zo goed als positief..

Ik heb donderdag een zw-test gedaan en die was heeeeeeeeeeel licht positief, maar de zaterdag erop was het lijntje er nog wel maar weer lichter. Ik dacht dus eigenlijk dat ik niet zwanger ben, maar zou het dan kunnen zijn dat ik nu pas een eisprong heb.. Ik weet het niet meer!

HELP!

Deel Deze Pagina