Ik ben er nog steeds behoorlijk zeker van dat het een valse test was.. de streep was te duidelijk en niet echt roze, maar eerder paarsig. Daarnaast vind ik dat iedereen hier haar juist niet onzekerder maakt.. ze is juist onzeker en geven veel mensen aan dat de kans groot is dat ze juist wel zwanger is Daarnaast geven mensen haar raad en informatie (waar ze ook om vraagt)
Nana ook een paarse streep is geen valse streep. Een valse streep is wit/ grijsachtig. Ik snap idd wat je bedoelt en dat velen zeggen dat ze wel zwanger is, maar ik bedoel op jouw verhaal dat dit echt niet zomaar een valse streep kan zijn geweest als hij zo donker was. Helaas gebeurd het niet altijd zoals we willen en gaat het ook vaak fout voor de nod. Ik duim voor je dat je snel beter nieuws zult krijgen. xxx
Ja, ik denk inderdaad ook dat wat Elif zegt klopt. Waarschijnlijk wel een bevruchting geweest maar is het gewoon vroeg misgegaan. Het kan ook zijn dat je andere testen méér HCG nodig hadden en dat je daarom negatief testte. Ik vind dat de meiden hier in het topic te snel zeggen dat het "vals positief" is. Als je toch ongesteld wordt wil dat niet meteen zeggen dat de test niet klopt.
Dit is een positieve test, geloof me. Ik gebruik deze testen altijd en ze hebben me nog nooit bedrogen. Of de kleine blijft plakken is een tweede, want zoals de meesten hier al aangeven komt een vmk ontzettend vaak voor. Daarom probeer ik altijd pas een week na NOD te testen. Suus
@Iedereen: Bedankt voor al jullie antwoorden! Ik ben hier echt blij mee. Ik hoop dat het allemaal goed zal blijven gaan, en ik weet ook dat het mis kan gaan. Hier mee is ook wel een beetje mijn vermoeden bevestigd van de 8jr voor Megan. Dat een bevruchting mogelijk is, maar dat de innestelling niet altijd goed gaat. Ik ga dan ook maar niet juigen tot ik volgende week na mn NOD een test heb gedaan
Ik zou ook zeggen dat deze gewoon positief is. ik heb nog nooit vals getest met deze testen. 1x ook voor me nod getest en toen gaf hij ook 2 streepjes op me nod een cb digitaal gedaan en ook die was positief maar helaas later die dag toch ongi. Was dus zeker weten zwanger maar dan komt nog of de innesteling goed is gegaan. Nu ben ik wel goed zwanger en ook deze keer heb ik voor me nod getest met deze testen! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!
Dit was mijn vals positieve sensitest. Ik heb deze net over de max streep in de urine gedipt en dit was dus het resultaat. Onderste en bovenste test met dezelfde urine getest vlak na elkaar. De foto is heel kort na het testen gemaakt. Het 2 e streepje verscheen ook nagenoeg direct. Ik hoop natuurlijk voor jou dat die van jou gewoon echt positief is meid
@Thalia: Die onderste is bijna net zo duidelijk als die van mij. Ik heb die van mij alleen niet te ver ingedipt.....
Dit waren mijn sensitestjes. De bovenste is van 2 dagen voor NOD en de 2e vér na mijn NOD, wilde een vergelijking maken. Maar ik vind die van jou duidelijker dan de bovenste test op mijn foto en ik ben toch echt zwanger. CB digi gaf 2 dagen voor NOD ook zwanger aan dus mijn Sensitest was niet vals. Ik duim heel hard dat die van jou ook niet vals is, ik zou in ieder geval zeggen... zwanger. Edit; Ik zie nu dat de foto verkleind heel onduidelijk is. Mijn test was iig iets lichter dan die van jou.
@Anja: Bedankt voor je reactie Dit geeft me heel veel hoop! Tot nu toe de testjes die ik zie die vals positief waren zijn niet zo duidelijk als zie van mij of niet helemaal ingekleurd als die van mij. I
Meid ondanks dat sensitest wel degelijk positief kan testen zonder een spoortje HCG heb ik wel het idee dat mits je de test goed hebt uitgevoerd deze wel betrouwbaar zijn hoor. Ik heb dus goede hoop dat jouw testje niet vals is. Ik ga in ieder geval voor je duimen dat je straks opnieuw duidelijk positief test.
@Thalia: Bedankt!! Ik ben ervan overtuigd dat ik het goed gedaan heb omdat ik voor dat ik hem deed nog even gelezen heb hoe het moest...... Maar mocht het niet zo zijn dan komt het ook wel goed hoor Bij mijn dochter ging het in het begin helemaal niet goed en het ziekenhuis zei dat het waarschijnlijk niet goed zou gaan aflopen.........en kijk nu! De kans dat ik zonder medicijnen een goede innestelling heb is niet heel groot, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik wil positief blijven in de hoop dat dit helpt
Nou meis dan heb ik goede hoop hoor en de wonderen zijn zeker de wereld nog niet uit. Ik heb alle sensitest testen die ik had opgemaakt en bij goed gebruik heb ik niet een dergelijk resultaat gehad hoor, wel roze indrogers na afleestijd. In mijn album heb ik nog een andere foto van mijn vals positieve test geplaatst. Ik denk dus dat jouw test wel goed is meis. Ik hoop het ontzettend voor je!
@Thalia: Bedankt voor je lieve woorden. Ik heb jou test nog een keer met mijn test vergeleken en die van mij is echt duidelijker..............ik ga duimen draaien
Ik ga wachten tot woensdag en dan doe ik in de ochtend een test. Dan laat ik het natuurlijk direct weten
wat knap dat je kan wachten tot woensdag na zo'n test Nou meid wat ontzettend spannend! Mijn duimen draaien hoor! Is dit de enige test die je tot nu toe hebt gedaan?
Meid, We hopen allemaal met je mee dat er een mooi wondertje bij je mag gebeuren en dat je eigen lichaam je versteld doet staan! In ieder geval alvast een voorzichtige felicitatie...
Nou ik weet het niet hoor, ik begin toch te denken dat hij vals positief is......... Vandaag KV test gedaan en echt negatief! Maar ik blijf hoop houden hoor