Wie heeft er leuke fotos van het ledikantje of geheel van zijn babykamertje? Vind het altijd leuk om het een en ander foto ervan te zien.....
leonietje24 Zeg, waar heb jij allemaal de leuke "er was eens...." vandaan? Zoek ook het een en andere, ook zijn het maar kleine dinge? En leuke site trouwens, waar heb je die vandaan... wil er ook graag eentje?
Volgens mij is dat het draakje van de Prenatal, daar heb ik althans meerdere spulletjes ervan gezien.
Ik heb het inderdaad bij prenatal weg (Dirk het draakje) De muur en het raamfolie heeft mijn zusje gemaakt. Op de muur is het een sticker...Ben er superblij mee! Wat betreft de website die heeft mijn man gemaakt
Gaaf Leonietje jullie kamertje! Ook wij hebben het draakje van de prenatal als onderwerp voor onze babykamer! Erg leuk hoe jullie die muurschildering hebben gedaan. Wij gaan dit ook op de muur doen maar dan dmv tamponeren en een malletje. Jullie eindresultaat ziet er in iedergeval er gaaf uit!
zie mijn album en ben nu bezig om al die saaie luiers en spuugdoekjes te voorzien van leuke ontwerpen, en zijn naam.
Hallo Allemaal, Hier een fototje van ons kamertje. Nog 1 week en dan is het bedje hopelijk gevuld met niet alleen knuffels. groeten, john