Foto's versturen baby

Discussie in 'De lounge' gestart door Loes23, 26 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.008
    4.015
    113
    Als ik nu een foto plaats op mijn afgeschermde Facebook dan kan een toekomstige werkgever van mijn kind die foto a. Niet zien, b. Wat moet hij ermee en c. Als ik de foto verwijder kan niemand die meer zien behalve degene die hem zelf opgeslagen hebben maar wie zou dat doen buiten familie? Alleen geavanceerde internetfreaks kunnen bij zulke foto's en dan zijn wij (common people) niet zo interessant hoor.
    Ik plaats best veel van de kinderen, gewoon om leuke momenten te delen met familie en vrienden. Ben wel van plan de foto's eens te verwijderen. Dan kunnen toekomstige werkgevers echt geen babyfoto's meer van mijn kinderen vinden hoor.

Nellie4 vindt dit leuk.
  2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.509
    12.057
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    En dan nog ;) je wordt vast niet voor een baan geweigerd omdat je ouders 25 jaar geleden besloten een foto van je te posten met een snoet vol spinazie. Omdat ze zo trots waren dat je je bordje had leeg gegeten, ook al zat de ene helft achter je oren en de andere helft tegen het plafond.

Louise11110, tuc, Zara75 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ts, ik reageer even op je eerste post.

Wij sturen alleen foto's aan mensen die weten dat ze die voor zichzelf moeten houden.

Wij willen verder geen foto's op sociale media van onze kinderen. Zij mogen het ook niet van ons. Dus insta zonder gezichten et cetera. Onze dochter wil het zelf ook echt niet. We zijn erg op ons prive gesteld. Via school mag het wel. ik weet dat de school geen rare foto's online zou zetten.

Dus...ik kan me helemaal vinden in jullie keuze.

4. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ik kan me er ook wel in vinden hoor. Wij vonden dit bij de geboorte van de oudste ook heel lastig om aan te geveb, maar stonden er precies hetzelfde in als jullie.
    Gaandeweg de jaren zijn we makkekijker geworden met foto's via whatsapp, maar nog steeds niet op Facebook oid.
    En anderen mogen sowieso niets plaatsen.
    En via whatsapp zorg ik vaak dat ik er zelf bij opsta :roflmao: dus voor familie niet erg interessant om door te sturen of af te drukken zelf.

5. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.843
    113
    Wij delen ook weinig tot geen foto's. Via Social Media sowieso alleen onherkenbaar maar voel niet de behoefte om foto's te delen.

De mensen die foto's van hun kinderen naakt of in een pamper delen vind ik zelf ontzettend naïef. Was het niet Pink die een foto deelde van haar zoontje in zijn blote piemel? Onder het mom van "we zijn allemaal gelijk, niet seksueels aan". Nee voor 90% van de mensen niet maar er lopen een paar viespeuken rond. En ik zou het mijzelf niet vergeven als iemand zijn pleziertje haalt uit een foto van mijn dochters in hun luier of blote kont in bad.

Deel Deze Pagina