Oh jeetje ... Paniek... Nee lieve mensjes helemaal niet nodig! Wat jullie wel kunnen doen is jullie foto's voor zien van een merkje.. Dit is te doen met photoshop en psp. Dan op jou foto zetten zodat ze niet elders gebruikt kunnen worden zonder jullie toestemming.. Maar ga nu niet allemaal jullie kanjers weg halen hier!
Ik laat ze er ook opstaan! Wil pronken met mn mannetje! En hem niet in de kast duwen! Dan gebruiken ze de foto's maar! Ik heb m in het echt Ik kan met hem knuffelen en zij niet!
Helaas dat merkje zou ik er zo uit kunnen halen, foto beetje bewerken en weg merkje! Maar goed, denk dat als je bang bent dat je foto misbruikt word, je je dit al tien jaar geleden had moeten bedenken toen je de eerste foto het internet op gooide. Ik zou nooit naaktfoto's het internet op zetten, maar gewone foto's, ach ja sommige slaan jouw foto's in hun pc op..
op het moment dat jij je foto op internet zet, geef je hem vrij.. tenzij je er auteursrechten op laat zetten, dan is het inderdaad strafbaar. Maar zo niet, dan kan en mag een ieder jouw foto's uploaden. Dat ze gebruikt worden voor onbestemde doeleinden is natuurlijk erg vervelend, maar ja dan moet je je foto's maar niet vrijgeven (zo denk ik dan he)
Ook hier geen blote billen foto's hoor, niet van Sam en ook niet van mij hihihihihi. Dat doe ik dus wel bewust om idd misbruik van viespeuken te voorkomen. Wij hebben wel blote Sam foto's maar die zijn voor ons en niet voor de buitenwereld.