Foto's voor en na afvallen

Discussie in 'De lounge' gestart door mamagisa, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Wow dames! Wat knap dat jullie zoveel zijn afgevallen. En wat een verschil! Heel veel respect voor jullie.

Hoe kregen jullie je buik weer zo mooi plat? :$

Mooi hoor!

2. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

3. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
    Wauw wat knap dat jullie zoveel zijn afgevallen! Erg leuk om de foto's te zien. Ik wil ook graag aansluiten bij het groepje, of evt een nieuw groepje beginnen als het te veel wordt? Mijn dochter is bijna 6 maanden oud en ik wil nog graag 7 (zwangerschaps) kilo's kwijt.

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wauw super!

Ik ben nu in een maand 5 kg kwijt.. Wil er nog 13 af. (Weeg nu 73,4).. ik doe de 7 minutes workout. En de 7 minutes workout BBB.. Morgen komt zumba binnen en wil ik iedere avond zo'n lesje doen..

Ik wil wel een groepsappje? Vind dat fijner dan een club..

5. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38

Wat een resultaten hier waaawwie!
    Ik zou me ook graag willen aansluiten in het groepje!
    Hoe doe ik dat?

6. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Pffff ik voel me zo een watje als ik dit zie... Zo knap allemaal!

Ik woog toen ik na 3 jaar eindelijk zwanger werd 110 (schaaaaaam) toen was er al bijna 10kilo af, af en toe sporten en minder snoepen.

Tijdens zwangerschap en borstvoeding nog meer afgevallen, wat was ik trots ik woog op m'n minst 92... En nu kan ik mezelf wel voor m'n kop schieten. Waarom ben ik weer gaan vreten en zo ongezond gaan doen. Ik zit weer boven de 100 een grens die ik noooooit meer over zou gaan zij ik vorig jaar... Tadaaa 103 op de weegschaal! Janken doe ik ervan....

Ik wil en moet echt wat kwijt. Maar hoe? Minder snoepen, gezond eten (ontbijt ook!), genoeg drinken, sporten.
    Misschien vind ik hier mijn motivatie een beetje?
    Is er een soort van schematje met wie er mee doet en hoeveel kg enz wens is?

Groetjes Chantal

7. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Wat knap allemaal meiden!

Ik ben ook bezig met afvallen, wil er 15 kwijt.

Mij lijkt het leuk om een whatsapp groepje te hebben.

8. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Dat lijkt mij ook Super! Een whatsapp groepje. Kunnen we privé kletsen en foto's en gezonde tips appen!

Ik doe mee. Zal ik mijn 06 naar je privé sturen dat jij opent en hopelijk doen er meer meiden mee.

9. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Dit is van 2013 ;) Ik had toen onze bruiloft als doel. Ik wilde zo graag slank trouwen haha. Met mn bruiloft woog ik uiteindelijk 60 kilo :D
    Ben daarna 2 kilo aangekomen, maar bleef toen op de 62 kilo hangen tot ik zwanger werd van mijn 2e kindje (Maar gelukkig daarvan niet veel aangekomen, paar weken na de bevalling woog ik alweer 63 kilo)

10. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.089
    204
    63
    NULL
    NULL
    Wauw!!! Dit motiveert zeg!

Ik ben 3 jaar geleden in ruim 1,5 jaar 15 kilo afgevallen, van 103 naar 88! Was zooo trots en toen slopen er weer ongezonde dingen in en vergat ik te ontbijten. In 3 maanden zaten er weer 13 kilo aan. Ik tikte de 100 aan en was zoooo boos op mezelf. Mijn man bleef hetzelfde na 15 kilo afvallen...

Al mijn vrienden zijn nu aan het afvallen en ik mocht door longembolie niet sporten. Een rijbewijs halen hielp ook niet mee.
    Ik heb me nu goed geinformeerd en ga dus vanaf volgende week maandag elke week met hen naar de sportschool. Als mijn man op de woensdag gaat, wil ik thuis aan de slag en ik wil weer meer lopend en op de fiets gaan doen.

Ik ontbijt, eet regelmatig, heb de suiker uit mijn koffie geschrapt en drink overdag vooral water. Ik hoop over een jaar 15 kilo kwijt te zijn en over 2 jaar 20 tot 25. Ik weeg nu 101 kilo, ben 180 cm en draag maat 42-44! Ik wil heel graag terug naar maat 38!

11. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Knap hoor meiden! Jullie zien er super goed uit zo!
    Het motiveert echt enorm ook :D

@elisesmama en MamaTal85: zonde dat er de foute gewoontes er toch weer ingeslopen zijn. Maar je hebt altijd nieuwe kansen. Dus schouders eronder en gaan voor je doel!!

Wie kan ik een pb sturen voor een whatsapp groepje?

12. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Je 06 mag naar weegschaal de reactie boven mij! :) gezellig!

13. ilsje14

ilsje14 Lid

12 mei 2015
    42
    0
    6
    @ssaarr je kan syane een berichtje sturen voor het 'clubje'

14. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Waauww dames diepe respect!
    Na mn zwangerschap kom ik hier weer even een kijkje nemen ter inspiratie denk ik maar haha 😁

15. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idem hier! Wil zo graag 10 kilo kwijt! Baal enorm van mn lijf en dat t afvallen zo langzaam gaat, ik overweeg een crashdieet bijna :$

16. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    heeft totaaaal geen zin. Als je ermee stopt komen er nog meer kilo's bij

17. Manoya

Manoya Niet meer actief

Juist en naast dat, als je gaat crashen slaat je lichaam juist alle vetten op die het binnen krijgt omdat er een tekort is, werkt ava rechts..

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Als jullie een groeps app aanmaken wil ik hier graag in mee kletsen!

Ik ben woensdag begonnen met gezonder en minder eten.
    En ga me inschrijven bij de sportschool.

Ik weeg nu 83kg en wil het liefst naar de 65 kg.
    Maar mijn 1e doel is 75kg voor de vakantie (nog 8.5 week)

Heb nu 2 kids en meer komen er niet bij, dus 1x goed doen en alles eraf en dan altijd bij houden en de rest van mn leven slank! Of in ieder geval blij met mn lijf!

19. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Wat een sexy wespentaille heb je gekregen!
    You go girl!!!

20. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom doe ik het ook niet! Maar soms droom ik erover 😈

Deel Deze Pagina