vooral die klauw beweging bij die ogen , ik zou maar gaan rennen ja Dean keek al niet zo cute bij het origineel ik wilde hem wat scherper maken maareh hij werd "more evil" zeg maar...
ik ga je pakken hoor Oja heb trouwens nog megaruzie gehad om de evil foto van Dean omdat ik er bij had gezet Damian en er zaten wat gelovige mensen op het forum (konden ze niet echt waarderen haha)
Kreeg je serieus ruzie vanwege de naam Damian? Er zijn toch ook in het echt kindjes die zo heten?????
Oh dames ik heb me bescheurd om de foto's. Vooral die op pagina 2 waar de flessen uit wiskey bestaan ipv flesvoeding. O man tranen rollen ver mijn wangen......heerlijk
ja maar ons "liefkoosnaampje" Damian is dan van de film rosemary's baby geloof ik in elk geval is het het kind van de duivel in die film en daar moesten ze meteen aan denken< beetje flauw ik geef het toe, ik snapte hem ook niet helemaal maar hun vonden dat je zo je eigen kind toch niet kon noemen (zelfs niet als geintje) omdat ie "evil" eruit zag ach waar je je druk over wil maken.. @Melloncollie; die wanna fight is eigenlijk gewoon heel cute vind ik hahaha ik houd wel van meiden met pit!
Prachtige foto's allemaal Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Misschien een kater met een bad hair day . Bekijk bijlage 17704
hallo, De eerste foto is niet echt iets waar je bang van wordt, maar het was toen één van de eerste keren dat hij écht naar je keek, en ik blijf het een grappige foto vinden omdat hij zó dom uit zijn ogen kijkt.
en deze foto, tjah ik vind m toch een beetje eng vanwege de overbelichting. zijn slabbetje bleef steken omdat hij zijn oren vasthad en vanwege het tuutje in zijn mond. maar ff algemeen, ik vind dit een heel leuk topic en ik gooi ook mijn "mislukte" foto's niet meer weg