Haha...ik pies zo'n beetje in mn broek hier van sommige foto's...Even kijken of ik er ook eentje heb...
Hilarische foto's!! Ik heb er ook zoveel van dit soort... maar ook onze zoon kijkt af en toe de diep in het glaasje Bekijk bijlage 18128 Hij was hier 4 maand.
@susanna Ik moet echt kei hard lachen van de foto van nikita met de tong. bwhahahaa @ladylittleangel ..wat een ogen zeg... hahaha
Haha ik bescheur me hier Ik zal ook eens even zoeken of ik nog wat heb (vast wel) Ik weet niet wat ze zag maar het ziet er naar uit dat ze een spook heeft gezien ofzo whaha.. Bekijk bijlage 18271
Zo en nu ga ik wat foto's bij het topic schattige foto's plaatsen, want ik vind hem toch echt wel het knapste jochie van de wereld!!
Hahaha, geweldig wat een foto's. Ga even kijken of het mij ook lukt. Had wel 5 foto's die ik geschikt vond, maar deze was het grappigst.... Niet echt eng, maar ik moest echt kijken is dit mijn zoon wel??? De foto is gemaakt door zijn ene oma.... Die zou oppassen en hij kijkt of hij zeggen wil: PAS MAAR OP, als je het maar durft me eruit te halen of een foto durft te maken.....