Kruidvattest paarse dop

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lieve1982, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieve1982

lieve1982 Nieuw lid

14 jul 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Zojuist deze test gedaan, een dag voor m'n nod. 2e venster is de controlestreep (rechts) en links zou een plus moeten verschijnen.
    Gisterenavond een test gedaan van de apotheek waar een streep moest verschijnen, deze was licht te zien.
    Nu de kruidvat test gedaan waar een lichte verticale streep over de donkere horizontale streep lag. Of te wel een lichte plus..?
    Ik heb hier nog een clearblue liggen en een kruidvat test..
    mn man kwam net even tussendoor van zijn werk de testen brengen en wil er graag bij zijn..
    hij denkt dat de lichte streep en het lichte kruis gewoon voorgedrukte strepen zijn die iets oplichten..
    Nu weet ik het even niet meer..
    heeft iemand ervaring met een licht kruis op kruidvat test 1 dag voor nod?
    zal ik morgenochtend afwachten?
    alvast bedankt voor de adviezen..
    liefs

2. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Heb je anders ook een foto van je testen dan kunnen we even met je mee kijken!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    de + testen van kruidvat geven bij mij altijd een lichte verticale streep..dus daar kan ik niets over zeggen.. kun je foto maken van je testen en ze plaatsen??

4. lieve1982

lieve1982 Nieuw lid

14 jul 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat lief dat jullie reageren op mijn vraag!
    ik heb me net aangemeld en wist niet goed wat te verwachten..
    wat leuk dit!
    nee ik kan helaas geen foto maken..:x
    het is een rond venster waar het plusje moet komen.
    nu werd de liggende streep meteen heel duidelijk en de staande dus vaag..

5. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    die kv testen geven jammer genoeg bij sommige altijd een lichte streep, en zijn dan niet zwanger.. maar t ligt er een beetje aan hoe vaag de streep is vandaar dat de anderen ook al om een foto vroegen.. anders morgenochtend een ander testje doen?

maaruh t klinkt in ieder geval wel positief, we gaan voor je duimen!

6. lieve1982

lieve1982 Nieuw lid

14 jul 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ga ik doen, dank jullie wel!

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Morgenochtend testen en hopen op een duidelijk resultaat. Veel succes en ik duim voor je: spannend!

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik heb met deze test ook een plusje gehad maar was niet zwanger

9. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Voor zover ik weet geven bijna alle + testen, in ieder geval na afleestijd een licht positief resultaat als je heel erg goed gaat kijken.

Het klinkt wel positief dat je ook op een andere test een licht streepje zag.
    Heb je vandaag al opnieuw getest?

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Anders even de goedkope test van kruidvat halen.. zitten in een wit doosje.. 2 voor 5 euro...die zijn heel duidelijk...

11. Larissa1992

Larissa1992 Niet meer actief

Hallo ik heb ook gister getest met die +/- test van de kruidvat. Ik had nog goed gekeken van te voren of er een voorgedrukte streep kwam maar er was echt helemaal niks! Toen ik ging testte kwam er een heel licht blauw streepje zodat het een PLUS werd binne de 10min. Ik ga morgen naar de HA voor de zekerheid .. Spannend ook voor jou lieve1982 succes en ik zou ook maar anders even langs de huisarts gaan.. X

Deel Deze Pagina